Ding Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Hei. Har en Audi 80 som er senket 40/40. Dette passer bra bak, men ble litt får lite i front. Har hørt om senkeskåler. Hvordan fungerer dette? Enkelt å montere? Hvor får jeg kjøpt og er det lovlig? Ding Siter Audi... Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ding Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 hmmm.... ingen som har peiling på senkeskåler til audi ? Ding Siter Audi... Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ding Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Fant senkeskåler på autospar. Disse Min vogn er en 90 modell, noen som vet om disse passer da? Eller passer de bare fra 91 og oppover? Noen som veit om dette er lovlig? Vil bilen gå igjennom EU? Ding Siter Audi... Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 De vil passe bilen din det er sikkert nok... du vil nok heller ikke ha noen problemer med eu-kontrollen! Har flere kamerater som har skåler å har aldri hørt om at de har sliti på kontroll. Lykke til! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ding Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Takk får det. Da satser jeg på et par senkeskåler fra autospar. Håper de gjør jobben. Trur det blir rimelig bra med 55 senking i front. Ding Siter Audi... Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooolman Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Jeg har en Audi 80 cc (86 modell) som er senket 60mm hele veien, men jeg er også missfornøyd med senkingen i fronten på bilen og har også tenkt å sette på noen senkeskåler på bilen min.. Men før jeg gjør dette så lurer jeg på om det var problemer med montering av disse skålene?? Ble bilen lavere? Tusen takk!! Henrik Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg