VR6power Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 NB! felgene er manipulert på, inntill e finner ut ka dem heite og kosta..SKAL ha dem ;) ikke gjort så mye med han annet enn lakket alle plast deler i samme farge som bilen, dusty moon eller noe sånt, hehe. skal ikke dille så forferdelig mye med han annet enn felger som sagt og et moderat senkesett og dempere ..+ kompressor når lommeboka vil ;) noen som har tips til hva jeg bør gjøre..si gjerne noen ord Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Personlig ville eg skifta ut tåkelysa og endepotta. Mi meining ihvertfall :P Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Deia Personlig ville eg skifta ut tåkelysa og endepotta. Mi meining ihvertfall :P Hva slags tåkelys ville du hatt? Etter min mening er det finest mes originale tåkelys, så lenge man har originale hovedlykter med dobble reflektorer. Blir litt "jalla" med klaroptikk tåkelys og originale hovedlykter eller omvendt, men smaken er som baken.... VR6power, ellers kan jeg si at fargen heter Dusty Mauve, samme farge som jeg har på min. Nydelig farge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 dusty mauve eller no slikt heter lakken, samme som min.. men en ting, 2.8l?? ellers fin bil :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by mono dusty mauve eller no slikt heter lakken, samme som min.. men en ting, 2.8l?? ellers fin bil :) Fin bil det der, årsmodell? Alle Golf 3 Vr6 med fwd er 2,8, kom fra Passat. 2,9 kom på Syncro og kom opprinnelig fra Corrado! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Meget pen bil! Liker fargen godt ;) Funnet ut hvilke felger det er? Du skulle ha fått deg klarglass lykter rundt hele, det hadde frisket opp bilen enda mer. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Er ikke dette samme felgene? Isåfall er det 2 delte ASA felger: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 skal skifte ut alle lykter rundt om på bilen ja..det er under veis.. crystal edge baklys ( rød/hvit) blanke tåkelys, og enten golf4 look lyktene , eller angel eyes.. får se ka e bestemme meg for.. takk for gode tips karer..hehe ehm felgene er noe amerikansk greier, passer sikkert forferdelig LITE til europeiske biler og ikkje minst 5x100 boltmønster, offset og slike ting stinker sikkert ,,vet ikke, få se..skal vel finne ut av det til slutt. FIKK forresten skiftet termostaten idag...YOOOHOOO..var ikke så vanskelig som det virket som, måtte bare ta ut hele "huset" og plukke ut termostaten derfra...faen er jo laget for folk med MINI fingrer.....min unge skal tidlig krøkes NED i motor rommet..hehehe. nei skru litt mer her... Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 bilen med golf 4 lykter og klare tåkelys... + et bilde med angel eyes... HUSK , dette e bare me som har "juksa" på i photoshop for å se ka som e finest..klare lissom ikke å bestemme me ;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 synes mk4 lyktne er penest... er litt lei angel "opplegget" akkurat nuh... så dæ så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Det var jo ikke klare tåkelys du hadde der.. Men kjøp de tåkelysa du har satt på, lange typen. Pluss de angel eyes lyktene uten angel eyes driten. Det hører hjemme på bmw. Jeg har de uten, jeg har parklys bare på den innerste fjernlys linsa. likt som de du har på orginalt. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 kanskje jeg skal gå for de med ring bare innerst..hmm, hvor får du tak i dem og pris..autospar.no?? Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 nei, ikke no ring for faen.. Det er slik parklys som du har på de lyktene du har på bilen din nå. Kjøpte dem på nbs for 4500,- med en gang de kom.. Veit ikke mye dem tar nå. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucifers_child Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ville gå for Inpro linselykter til frontlys + Montere tåkelykter nedi lurtinntakene nederst i fangeren. det jeg har på min, lekkert :) Siter [1986] Nissan Micra GT-R - {Vraket} [1987] Ford Sierra Sedan 2.0i (gobilen..) - {solgt} [1992] Volvo 240SE - {vraket} [1995] VW Vento] - {SOLGT} [2001] Volvo S40 - {Gobila mi:D} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Litt gammel tråd kanskje?! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg