smultring Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Aldri i livet om jeg gjør om bilen min til riskoker.. Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 tosk, er ikke riskoker bil om det står "VOLKSWAGEN SHANGHAI" på den for det. alle "proffe" tyske tunere har det :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 neineineineineineinei.... det står ikke JAPAN på blokka di...det står GERMAN!!!!.... Kan heller klistre Bratwürst eller Wienerschnitzel bakpå bilen da azz.... Hadde skjønt det hvis man satte det bakpå en Civic eller no... men en golf?... neinei... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 hahaa RICER WANNABE! noe så tragisk!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Tape-R hahaa RICER WANNABE! noe så tragisk!! Helt enig... "Spice up your Rice".... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 keep it personalized Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 ikke bra, ikke bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 la oss ikke trekke det for langt ? må vel få gjøre hva man vil med bilen ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Laaars Bilene kommer jo med dette i Kina/Japan eller noe, og det er jo fortsatt tysk bil. :) Klarer tyskerne og selge biler i japan ? det veit jeg nå ikke helt da. .. Japanske biler er nok en del billigere enn en "import" tysker.,. men veit ikke jeg Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg