Gå til innhold

Plass til høgtalara (-95 Passat)

Ranger emnet

Gjest BilDilla

Anbefalte innlegg

Gjest BilDilla

Eg skal bytte ut gamlehøgtalarane i en VW Passat 95mod og dei nye har litt større magnet enn dei gamle. Difor får eg dei ikkje rett nedi dei samme hola, so eg må ta opp eit plastramme for å få dei på plass.

Det eg må få ut er den plastgreia med raud pil på. Den er festa på 4 punkt merka med kryss. Men kan ikkje finne om den er festa med skruar, lim, klips og lignande. Er det noken som veit korleis eg får det laust? Det samme gjeld på den andre sida.

bilde1.jpg

Her viser høgtalaren som skal nedi.

bilde2.jpg

Her viser den gamle og den nye høgtalaren.

bilde3.jpg

Eg skal også sette inn noken nye høgtalar bak. Kar kan eg legge høgtalarkablane? Er det venstre eller høgre sida som er best? Korleis løyser eg dørlista slik eg får lagt kablane under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BilDilla

Skal ikkje ha forsterkar bak i. Er ikkje so store høgtalara eg skal ha i. Skal berre ha 2 i hattehylla. Lurte på kva for ei side det var enklast å legge kablar.

Må eg skru ut heile dashen? Kar var den plastramma skrudd fast? Ka meina du me å jekke den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BilDilla

Har fått opp den plast tingen, var berre å bryte den opp. Men no har eg eit anna problem. Når du ser på bildet er magneten og ramma rundt den ganske stor. Eg får den ned i holet, men den stoppar på ein luftingskanal. Er einaste løysinga å få ein høgtalar med mindre magnet?

Bilde: bilde2.jpg

Dersom eg berre brukar den gamle høgtalaren på den sida, går det bra med tanke på spelaren? Den gamle er 40W og den nye er 160W. Den på 40W spelar høgre på mindre volum, litt travelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BilDilla
Originally posted by @lpher

Vi monterer kun 4" i dashen på den typen Passat vi ihvertfall :)

Må vel også si at den var unødvendig stor den høytalern du har kjøpt.... :)

@lpher

http://www.Bilradiospesialisten.no

Ja, viste ikkje at den var so stor før eg fikk den. Bestilte på mobilsentrum pga. prisen, for det er bilen til mora mi. Der er jo so dårlege bilder og der står jo ingen info som f.eks utvendige mål.

Men blir det noke problem å ha en høgtalar på 40W og en på 160W?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BilDilla
Originally posted by @lpher

Eh? Kan du forklare litt nærmere? :)

@lpher

No har eg en høgtalar på 40W på venstre side framme og en på 160W på høgre side framme. Har det noke å seie for cd-spelaren at den eine høgtalaren har større effekt?

Originally posted by Mandel

bildilla: jeg bestilte akkurat nå like høytalere som de du har bilde av, trengte litttttegrann lyd bak i bilen, så jeg skal montere disse i hattehylla...men hvordan er lyden på de egentlig?

Var det 4" høytalersett, 160W, Xzound GTX-1 du bestilte? Dei er ikkje so veldig bra lyd av, men slik du kan vente. Bak i hattehyllen har eg samme type berre 5,25". Dei har faktisk bra bass og er fin lyd i, spessielt i baksetet. Men cd-spelaren er berre 4x25W også da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4" ...i like'm small :=)

har 800 watts sub sammen med 200 watts frontsett og 1000 watts forsterker, så jeg tror nok jeg skal koble til disse høytalerene på forsterkern..

har ingen høye forhåpninger, trenger somsagt bare litt lyd for de i baksetet blir bass-sjokka slik det er nå..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BilDilla

No har eg en høgtalar på 40W på venstre side framme og en på 160W på høgre side framme. Har det noke å seie for cd-spelaren at den eine høgtalaren har større effekt?

Det jeg er mest redd for er åssen lyden din blir :D

Originally posted by BilDilla

Var det 4" høytalersett, 160W, Xzound GTX-1 du bestilte? Dei

er ikkje so veldig bra lyd av, men slik du kan vente.

Hvorfor ikke kjøpe noe skikkelig istedet for disse billig-greiene da? Det finnes faktisk rimelige høytalere som ikke koster skjorta...man må bare vite hvor man skal lete :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider