mavrick Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 noen som kan gi meg tips til en butikk med effekt annlegg til en 92 s4? Ellers takker jeg for all info ang trim og tips til hvor det kan kjøpes... Hilsen en lykkelig eier av "ny" s4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by mavrick noen som kan gi meg tips til en butikk med effekt annlegg til en 92 s4? Ellers takker jeg for all info ang trim og tips til hvor det kan kjøpes... Hilsen en lykkelig eier av "ny" s4 Bygg rustfritt hos Svendsen eksos. billig og bra.kan du velge potter og katter etter smak. eller bare bygge 3" fra turbo rett i én potte bak. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Hjelper vel litt å skrive åssen s4 du har? 2.2t eller 4.2? man eller aut? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Kan jeg bare ringe å si hvilken bil jeg har? Ellers noen ideer til en større intercooler, samt hvordan få plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by CrZy_T Hjelper vel litt å skrive åssen s4 du har? 2.2t eller 4.2? man eller aut? Sorry, har en 2,2 TQ Avant med 6 trinns manuell og hvite skilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by mavrick Sorry, har en 2,2 TQ Avant med 6 trinns manuell og hvite skilter om det er hvite, grønne, gule,røde eller svarte skilter, har vel ikke så mye å si på hvilken eksos du skal ha;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 De med hvite skilt har en ekstra bensin dyse i eksoskollektoren på innsugssiden, så de har ca 10 hk mer enn de på grønne skilt! Bare tuller såklart;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg