Coopervan Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Er det noen som har noe erfaring med å bytte foringer i forstillinga/understellet fra orginale i gummi til noe hardere materiale?? Bilen min er en 88 mod MI16, men jeg er interesserte i alle erfaringer spesielt i hvilken type foringer :) Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Ja, det er et must å gjøre det når du monterer stab.stag og sånn! Er som regel lettere å sette i polyrethane-foringer enn originale. Du må bruke presse uansett, bare å glemme å gjøre dette i garasjen! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Glemme å gjøre det hjemme?? Hadde håpet på å gjøre det i garasjen ja :) Kan jeg bruke en slik hydraulisk presse som man kjøper på Biltema??? Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 mulig... Men det er lett å bøye/ødelegge godset rundt foringa. Du kan jo alltids prøve! Jeg bruker alltid skikkelig presse og riktig verktøy. Husk at foringene ikke skal ha noen som helst form for smøring når du setter dem i. Da er de helt umulige å få inn:rolleyes: Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg