Logico Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Bilen koker med en gang og d blåser kun kaldluft fra varmeanlegget, dette tyder vel på gåen termostat, men hvor sitter jævelen? I tillegg slår ikke vifta til radiatoren inn, regner med at det er en føler/giver som er gåen der og men først må jeg finne termostaten sånn at jeg kan få sjekket manuelt at den er gåen! Noen som vil dele litt Golf3 kunnskap? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Her er et bilde, rakk ikke se så mye på det før det ble mørkt... Tenkte jeg kunne få litt hjelp her inne, slik at det gikk litt raskere imorgen tidlig!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 På samtlige 1,8 , 1,9 og 2,0 sitter termostaten lengst ned på vannpumpe"huset", på motorens fremre høyre side:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Fant den rett etterpå, men må jo av med huset til servopumpa for og bytte den... hmm.. mye jobb for en strakkars liten termostat!:rolleyes: Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg