VeilSide Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Det ser nesten ut som at jeg må tørke støv av PS2`en etter den har fått hvilt seg i X antall måneder. Så satt jeg å tenkte på hva slags bilspill er ute og hva som kommer. Jeg for min del har sett meg ut 3 spill som jeg bare MÅ ha når dem kommer (og det er rimlig tett fatter jeg det rett) : 1. NFSU2 2. GT4 3. Juiced Jeg er ikke helt oppdatert med hvilke spill som allerede er sluppet og hva som kommer men de 3 har jeg fått med meg. Så kan vel noen si meg hvilke spill har jeg gått glipp av som allerede finnest på markede og hva kommer? Vist noen har PS2 spill som dem er "ferdige" med og vil selge så kan jeg er jeg int. i å kjøpe. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 bilspillene jeg må ha i år: wrc4 gt4 nfsu2 srs juiced(har ikke hørt om det men hvis det er et nogenlunde bilspill så må jeg vel ha det også!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 SRS? Det har jeg ikke hørt om. Litt "specs"? :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Srs=street racing syndicate. Er noe ala nfsu,ser fett ut men er usikker på om jeg får se det noen gang,har blitt utsatt et par ganger!:rolleyes: http://srs.namco.com/ Er ikke ås mye å se på den siden,men bedre enn ingenting!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 SRS tror jeg at jeg vil avvente litt med. Nettsiden imponerte meg ikke allverden. Tror NFSU2 vil "dekke inn" SRS. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by VeilSide SRS tror jeg at jeg vil avvente litt med. Nettsiden imponerte meg ikke allverden. Tror NFSU2 vil "dekke inn" SRS. skjønner det. Men forelska meg litt i dette spillet,ettersom jeg har følgt det i hele år. Og hvis man tenker på at det skulle kommet rett etter nfsu1 så er det en god del bedre.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 har du forelska deg i spillet ja;) må vel gta san andreas og:D Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by 88modell har du forelska deg i spillet ja;) må vel gta san andreas og:D Din irriterenes nørd! GTA er ikke noe bilspill!!!selv om jeg selføgelig må ha det også!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by del_sol 86 Din irriterenes nørd! GTA er ikke noe bilspill!!!selv om jeg selføgelig må ha det også!:D Er ikke GTA ett bilspill? Jeg synes nå det. Skal jo si at det er rimelig lengesiden jeg spillte det spillet der. Har vel GTA3 stående i hylla .. er jeg litt udatert på GTA-fronten da? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 GTA står for Grand Theft Auto som kjapt oversatt blir grovt biltyveri ;) Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Er vel irrelevant hva det betyr på norsk? Da kan du vel også ta oversettelsen av Juiced. Men det var ikke for å diskutere hva titler betyr eller ikke jeg laga denne posten her. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 det jeg assioserer med bilspill,er hvor handlingen bygges rundt bilkjøring. Det er mye bilkjøring i gta men det er ikke bilene som er hovedfokus i gta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by del_sol 86 Din irriterenes nørd! GTA er ikke noe bilspill!!!selv om jeg selføgelig må ha det også!:D pass deg ellers får jeg med meg brodern og banker deg neste gang vi ser deg;) (kanskje han kjøper nytt kosteskaft :D ) Men gta er jo et fet bilspill da,og at du dreper folk er jo bare et pluss :D Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Ja, for det er jo gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Juiced ser jo helt sjef ut da :) DET gleder jeg meg stort til! Show-off mode blir bra :) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg