sickboy Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Jeg har en Seat Ibiza '90 1,5XL 90HK. Når den er under halv tank har jeg problemer med å starte den, men når den er over halv tank starter den som en klokke. Tror dette kan være noe med bensin pumpen. Er det noen som vet hva det kan være og eventuellt hvor man kan få tak i en brukt bensin pumpe til denne typen bil? på forhånd takk for all hjelp jeg måtte få. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Høres ut som kondensproblemer. Kjøp en flaske kondensfjerner på en bensinstasjon og følg bruksanvisningen der og se om det hjelper. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg