Gå til innhold

Kjøp av Beach Buggy

Ranger emnet


EvenS

Anbefalte innlegg

Går med seriøse planer om å kjøpe meg en Beach Buggy i løpet av høsten\vinteren som jeg skal ha klar til neste sommer:)

Hva må jeg ut med for å få en i kurant stand med en ok motor? Tenkte og legge maks 30-35k i det, hvor langt kommer jeg med det?:)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant 4 stykker der 3 så meget bra ut:)

Hvordan fungerer det med EU godkjenninger på slike? Mye pes hvis du må på biltilsynet med en? De er ikke akkurat så veldig samarbeidsvillige på biltilsynet her:rolleyes:

 

Dere kan gjerne poste bilder av fete buggy's her hvis dere har noen:)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Bumper denne her litt :)

 

Leker også litt med tanken på en buggy mot sommeren, billig iom at de er vetaran og jeg har en hoved-bil (corrado).

 

Har hørt at det er maange av disse i sverige, søkte fort på blocket.se, fant en god del. Men så er avgifter og om det er mulig å ta den inn å få skilt på den i Norge? Noen som har erfaringer rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne her litt :)

 

Leker også litt med tanken på en buggy mot sommeren, billig iom at de er vetaran og jeg har en hoved-bil (corrado).

 

Har hørt at det er maange av disse i sverige, søkte fort på blocket.se, fant en god del. Men så er avgifter og om det er mulig å ta den inn å få skilt på den i Norge? Noen som har erfaringer rundt dette?

 

Søskenbarnet mitt importerte to Beach Buggy for et par år siden, og han hadde store problemer med å få de registrert, men da den første gikk gjennom så kom den andre automatisk.

 

De bilene var ombygd i 1984 og 1982 og de ville at han skulle betale avgift for ombyggingsåret, så ville forhørt meg med mitt lokale biltilsyn før jeg importerte

Mvh: Knut Olsen

 

03 Passat TDI 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskenbarnet mitt importerte to Beach Buggy for et par år siden, og han hadde store problemer med å få de registrert, men da den første gikk gjennom så kom den andre automatisk.

 

De bilene var ombygd i 1984 og 1982 og de ville at han skulle betale avgift for ombyggingsåret, så ville forhørt meg med mitt lokale biltilsyn før jeg importerte

 

Biler som er ombygde og godkjente i Sverige skal det ikke være noe problem med å få skilt på i Norge. Det er riktig at det skal beregnes avgift frå det året den er ombygd ja. Så hvis man importerer en nybygd buggy med f.ex 1915 ccm motor kan det fort bli dyrt....

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår