lordbongo Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 hei litt om bilen først. bilen er en 90 mod sierra sedan med 2.0 is motor. problemet med den er at ved lavt turtall og man gir gass så kjennes det ut som om den ikke får bensin ( dvs sperrer ) men om man da slipper opp litt på gassen å så gir på langsomt så går den bra? hvis jeg girer ned først å så gir gass så er det ingen problem. har vært borti noe lignende på en eldre gassermotor også. men mitt problem er at jeg ikke vill begynne å justere noe på is systemet. så jeg lurer derfor på om det er noen av dere som har noen hint/tips til hva det kan være. det er ca 3 mnd gammle plugger/fordeler/kabler og problemet var der føre dette ble byttet. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Mulig for høy tenning? Sjekka dyser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZirZ Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Sikkert katen som er problemet Siter BMW 523 E39 97mod Ford Sierra 3dørs 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by kimosabi Mulig for høy tenning? Sjekka dyser? hmm tenninga er grei den. skjekke dyser sier du. hvordan da? er helt grønn på is biler. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by ZirZ Sikkert katen som er problemet er jo ikke katalysator på denne i ordets forstand da. er et såkalt katback system hva nå det er da. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Er ikke sikker på at det er på IS men vakuum-slange til tenningsanlegg/styreenhet.... Er det felles styreenhet får bensin og tenning på sierra? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg