golf_mk_2-84 Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Noen som kan forklare meg hvordan jeg tar ut framsetene på golfen min? Må ha de ut for å fikse noe rust i dørken. Setene er noen elektriske Recaro seter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 skru av umbraco skruen nede foran på setet og skyv setet bakover. Og dra ut pluggen til det elektriske (under setet) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_mk_2-84 Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 doh det var jo nesten litt for enkelt :) Takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Det er noen plast lister bak som må ut også. Sitter med et par skruer. viss noen allerede har hatt setene ute så mangler nesten garantert de listene Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_mk_2-84 Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Er de de korte som har en litt breiere ende? ca 1/2 meter lange? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 ligger opp på skinna. Ser det med engang. det er en liten plastikk greie nedi i sporet som også må ut. Står på en skrue Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_mk_2-84 Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Trur kanskje det er de listene som jeg har hatt liggnde i bilen en stund:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg