Gå til innhold

Turbo

Ranger emnet

G40Turbo

Anbefalte innlegg

Originally posted by G40Turbo

Jeg kjenner en del av de i polo klubben danmark som har trimmet polo`r som jeg aldri har hørt at de har hatt problemer me girkassa, plus en kompis av meg har polo 6N med over 200hk og 400nm på en 1,6liter 16V (gti) turbo.

1.6 16v har ikke samme gearkassen så 1.4 16v`n ;)

å det er ikke så mye prob. på 1.6`n som i forhold til 1.4`n.....

rfpolo : ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

1.6 16v har ikke samme gearkassen så 1.4 16v`n ;)

å det er ikke så mye prob. på 1.6`n som i forhold til 1.4`n.....

rfpolo : ;)

Hva er forkskjellen da? Begge kassene er 085 kasser, untatt 6-trinnskassene.

Merkelig at jeg og Runar som har grovt regnet dobbelt så mye effekt og samme kasser omtrent ikke har problemer?

Kanskje vi behandler de bedre............

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Merkelig at jeg og Runar som har grovt regnet dobbelt så mye effekt og samme kasser omtrent ikke har problemer?

Var mr g-yog som fortalte meg en gang at de ikke var de samme , men viss du sier så..... og iflg han så har han jo svart at 1.6 16v kassene ikke var noe tess heller.....

å viss du tror jeg behandler bilen min dårlig.......................

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

btw , husker nå du snakte du hadde en kamerat med 16v turbo med 200+ hp.... gearkassen holdt nå ikke på den heller (mener jeg og huske at du sa)

edit : uansett så håper jeg noen kjøper dette(eventuelt andre)... hadde vært drit kult... og ja , behandler du bilen pent og ikke bruker 1 giret til burning så går nok dette.....

en sikker vinner ;)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

polo 1,6 16v kassene er ikke feil frie de heller...:( av de 4-5 som har sånne biler så har iaf 2 av dem hatt probelm och levert bilen for reperasjon....:(

en av de hadde byttet olje på sin og tydlig vis hat på litt lite....(så det feilen kan jo diskuteres).....han fikk problem med kassa etter at han hadde pressa bilen opp i 230 km (på instrumentet).....drevet til 5 gir var blå andløpt....:op

mercedes 230 E -92 nå.....

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmk

polo 1,6 16v kassene er ikke feil frie de heller...:( av de 4-5 som har sånne biler så har iaf 2 av dem hatt probelm och levert bilen for reperasjon....:(

en av de hadde byttet olje på sin og tydlig vis hat på litt lite....(så det feilen kan jo diskuteres).....han fikk problem med kassa etter at han hadde pressa bilen opp i 230 km (på instrumentet).....drevet til 5 gir var blå andløpt....:op

Største problemet m 5 giret i Polo kasser er at lagre er laget i plast, så det holder ikke bra nok, må bytte lagret på bilen min være 2 år jeg kjører m kassa, men jeg har akkurat montert nye overhalt kasse (gt m lavest utveksling) som jeg bet. 215 euro for...fungerer bedre en m G40 kasse.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider