G40Turbo Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Hva m en turbo kit til 6N??? http://www.poloclub.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=135 Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 7500 eventuelt bud... dvs 7500 ferdig fraktet hjem til norge.... men igjen... gearkasse`ene... :( Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 du må ha troen på at det går. tro flytter som kjent fjell vet du;) blir bra dette gou(hint hint):D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Jeg kjenner en del av de i polo klubben danmark som har trimmet polo`r som jeg aldri har hørt at de har hatt problemer me girkassa, plus en kompis av meg har polo 6N med over 200hk og 400nm på en 1,6liter 16V (gti) turbo. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by G40Turbo Jeg kjenner en del av de i polo klubben danmark som har trimmet polo`r som jeg aldri har hørt at de har hatt problemer me girkassa, plus en kompis av meg har polo 6N med over 200hk og 400nm på en 1,6liter 16V (gti) turbo. 1.6 16v har ikke samme gearkassen så 1.4 16v`n ;) å det er ikke så mye prob. på 1.6`n som i forhold til 1.4`n..... rfpolo : ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by Gou 1.6 16v har ikke samme gearkassen så 1.4 16v`n ;) å det er ikke så mye prob. på 1.6`n som i forhold til 1.4`n..... rfpolo : ;) Hva er forkskjellen da? Begge kassene er 085 kasser, untatt 6-trinnskassene. Merkelig at jeg og Runar som har grovt regnet dobbelt så mye effekt og samme kasser omtrent ikke har problemer? Kanskje vi behandler de bedre............ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Har ikke akkuratt hørt så mye skryt om DTX kassene som sitter i 1.6 16v heller... Men det får jeg vel erfare etterhvert.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Polo Classic Hva er forkskjellen da? Begge kassene er 085 kasser, untatt 6-trinnskassene. Merkelig at jeg og Runar som har grovt regnet dobbelt så mye effekt og samme kasser omtrent ikke har problemer? Kanskje vi behandler de bedre............ Var mr g-yog som fortalte meg en gang at de ikke var de samme , men viss du sier så..... og iflg han så har han jo svart at 1.6 16v kassene ikke var noe tess heller..... å viss du tror jeg behandler bilen min dårlig....................... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Polo Classic Hva er forkskjellen da? Begge kassene er 085 kasser, untatt 6-trinnskassene. Merkelig at jeg og Runar som har grovt regnet dobbelt så mye effekt og samme kasser omtrent ikke har problemer? Kanskje vi behandler de bedre............ btw , husker nå du snakte du hadde en kamerat med 16v turbo med 200+ hp.... gearkassen holdt nå ikke på den heller (mener jeg og huske at du sa) edit : uansett så håper jeg noen kjøper dette(eventuelt andre)... hadde vært drit kult... og ja , behandler du bilen pent og ikke bruker 1 giret til burning så går nok dette..... en sikker vinner ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 polo 1,6 16v kassene er ikke feil frie de heller...:( av de 4-5 som har sånne biler så har iaf 2 av dem hatt probelm och levert bilen for reperasjon....:( en av de hadde byttet olje på sin og tydlig vis hat på litt lite....(så det feilen kan jo diskuteres).....han fikk problem med kassa etter at han hadde pressa bilen opp i 230 km (på instrumentet).....drevet til 5 gir var blå andløpt....:op Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by bmk polo 1,6 16v kassene er ikke feil frie de heller...:( av de 4-5 som har sånne biler så har iaf 2 av dem hatt probelm och levert bilen for reperasjon....:( en av de hadde byttet olje på sin og tydlig vis hat på litt lite....(så det feilen kan jo diskuteres).....han fikk problem med kassa etter at han hadde pressa bilen opp i 230 km (på instrumentet).....drevet til 5 gir var blå andløpt....:op Største problemet m 5 giret i Polo kasser er at lagre er laget i plast, så det holder ikke bra nok, må bytte lagret på bilen min være 2 år jeg kjører m kassa, men jeg har akkurat montert nye overhalt kasse (gt m lavest utveksling) som jeg bet. 215 euro for...fungerer bedre en m G40 kasse. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg