Baldrick Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Har planer om å få laget spaceradapter for bruk av Porsche hjul til VW, lurte derfor på om andre også var interesert i noe slikt? Er en kurrant sak å få laget flere når en først er igang, og prisen blir dermed sikkert også billigere. Noen andre som er interesert i noe slikt? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Ja, men ikke nødvendigvis 4x100->5x130. Kunne tenkt meg en litt mer "vanlig" boltsirkel. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Baldrick Har planer om å få laget spaceradapter for bruk av Porsche hjul til VW, lurte derfor på om andre også var interesert i noe slikt? Er en kurrant sak å få laget flere når en først er igang, og prisen blir dermed sikkert også billigere. Noen andre som er interesert i noe slikt? Tja,når skal du få laget disse da? Hva blir prisen? Har veldig lyst på porsche felger men får se etter sommeren om jeg får råd til det.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Han som skal lage de var litt opptatt for øyeblikket så det blir nok ikke før tidlig i høst eller på seinsommeren. HR sine koster rundt 4000 for ett sett, skal bli mye billigere enn dette ihvertfall.. har ikke fått endelig pris Kan sikkert lage andre adaptere også men da det må tegnes ekstra og maskinenen må stilles om... så det er først og fremst identiske adaptere som jeg ville få laget samtidig ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Baldrick Han som skal lage de var litt opptatt for øyeblikket så det blir nok ikke før tidlig i høst eller på seinsommeren. HR sine koster rundt 4000 for ett sett, skal bli mye billigere enn dette ihvertfall.. har ikke fått endelig pris Kan sikkert lage andre adaptere også men da det må tegnes ekstra og maskinenen må stilles om... så det er først og fremst identiske adaptere som jeg ville få laget samtidig ;) Høres greit ut det.Da tar jeg kontakt senere hvis jeg får råd.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg