-cardudde- Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hva syntes dere? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 ganske ræva spør du meg :rolleyes: Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Du har blitt bedre i hvertfall. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 skating all the way ser jeg... høhø:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hehe ;):cool: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by HansenRS ganske ræva spør du meg :rolleyes: Nok en gang skal en fucke opp tråden min! :mad: Kan du lese? Dt står "Første klistremerke modd" Legge merke til ordet Første... Så kan du faen meg bare drite i å snakke stygt om modden, bedre å si hva som bør forbedres, Men, kan du i det hele tatt modde?:rolleyes: :mad: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 For å være helt ærlig, så syns jeg det ikke passet helt.. kanskje det hadde blitt bedre om du prøvde med en bil som har et racing-look fra før av..? også er det kanskje litt uvanlig med skate-merker..menmen..også så det litt rart ut med monochrome baklykter;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 hihi:) Noen forslag til en annen bil? Og jo, kan noen gi meg noen sider hvor jeg kan få tak i sånne toyo tires dekaler osv, sånne vanlige racing dekaler... Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by -carude- Nok en gang skal en fucke opp tråden min! :mad: Kan du lese? Dt står "Første klistremerke modd" Legge merke til ordet Første... Så kan du faen meg bare drite i å snakke stygt om modden, bedre å si hva som bør forbedres, Men, kan du i det hele tatt modde?:rolleyes: :mad: Hvis du ikke er HELT tett i huet, burde du huske at du skrev "Hva syns dere?". Han sa at den var ræva, noe som jeg er ganske enig i. Det er da satans likegyldig om han kan modde eller ikke..! At det er første har da vel ikke noe med saken å gjøre. Hvis du vil ha hvordan den var i forhold til at det var første mod, må du for f... skrive det! Du skrev bare hva man syns, og han skrev sitt svar. Du kan roe ned nervene gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 skal sies det så litt....uggent ut....? noen av de der stemte ikke helt...sorry mack. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 mhm, sorry:( Dreit meg litt ut der ja..heh:(:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by startdf skal sies det så litt....uggent ut....? noen av de der stemte ikke helt...sorry mack. aiiiiit, i understand maith, Men dette er jo den første:D Blir nok bedre etterhvert, men har dere noen linker til sånne logoer? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by -carude- hihi:) Noen forslag til en annen bil? Hm... Formel en fra silverstone:p kanskje Porsche 911 GT3 eller no.. men ikke ha så mange dekaler at det blir overkill.. skal fortsatt se bilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by X-ecutioner Hm... Formel en fra silverstone:p kanskje Porsche 911 GT3 eller no.. men ikke ha så mange dekaler at det blir overkill.. skal fortsatt se bilen;) hehe:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 jeg så noen adresser på en link her en plass....jeg har ikke brukt noe særlig av dekaler hittil.... er vell på tide jeg smeller ut en bil til etterhvert... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg