Precious Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Heisann Jeg trenger litt hjelp for å se hvordan en ting vil se ut på golfen min. Jeg finner desverre ikke noe bra bilde, google gir meg stort sett golfkøller så jeg håper noen har et bilde. På hver side av golfen (90mod) så går det en linje fra fronten og helt til baklyktene, i den høyden. Så nå lurer jeg på å sveise og sparkle igjen den linja, men er det verdt bryet? Noen som kunne gjort dette i photoshop for meg? Mange golfer kom med en sort list mellom framre og bakre hjulbue, den er allerede tatt av så fjerne gjerne den også hvis du skulle finne et bra bilde med det på. Dette kan kanskje brukes, men blir ikke veldig Real akkurat. Her er hvertfall lista jeg snakka om, ellers har jeg jettafront da. Takk på forhånd og takk etterpå. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Her er en rask mod jeg slang sammen. Litt trøtt så har vel ikke fått lest så nøye igjennom hva du ville. Håper det hjelper litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Takktakk :) Jeg er litt usikker, men blir ikke værre ihvertfall. For se hvor mye arbeid det blir. Er jo bare for å få det litt personlig. Legger også til noen modd av McWhale. Takk til deg. Flere som vil modde? Det er et prosjekt for å gjøre den litt personlig. Tar gjerne imot andre forslag til å gjøre den personlig. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg