TropicX Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 ja.. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 vell....skjedd litt forskjellige ting nå. Kan nevne : Bygd anlegg, ikke helt ferdig men det er lyd :) Lakket speil + litt diverse ting inne i bilen i sølv. TV/DVD`n er koblet til lyd på anlegget. Sota baklykter. Lagd varmeskjold ved luftfilteret. Lakka grill i sølv. Ting som kommer til å skje : Bilen skal "cleanes", alt som er svart eller i annen farge skal lakkes i bilens farge. Ble litt lei av sølv speilene :) Får nytt eksos anlegg fra s2. Nytt luftfilter. Har en råbillig rs4 front på hånda ! Muligens ny bakfanger eller så blir den jeg har lakket. (en som har kjørt i rævva på meg) Skal få stressa meg til å ta noen bilder av sånn den er nå ! :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Høres veldig bra ut det der! Gleder meg (oss?)til å se bilder :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 :D Er litt glorete med sølv grill og speil, men det er jo sjeldent man ser en coupe med sølv/alu look speil da :D Kanskje jeg tar noen bilder i morgen ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coupe'Axel Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Heisann Stian! Jeg som kjøpte den gamle bilen din.. den har det bra den :D:D Har bestillt nye instrumentpanel (like dine) og har skiftet fordeler. Har renset lakken også, så nå ser den mye bedre ut :D FEtere lyd ska man lete lenge etter!! 5 sylindret er faen kult! Va på Naf test nettop, en del småfeil på bilen; Radiatorlekk, overoppheting av motor, termostaten er ødelagt diverse småtterier. men men.. alt for coupe. Ska mest sannsynlig kjøpe Rs4 Bakfanger og senke bilen ganske snart. :D Drit stilig bil du har kjøpt deg!! Spesielt klimaautomaten :D (misunnelig). hehe.-. Hvite instrumentpanel er jo så sinnsykt stilig! så.. de er på vei. Ska legge ut bilde av "gamle" bilen din snart :D' Alex ;) Siter Audi TT 2.0TFSI 2010 mod Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt) Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt) Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt) Audi Coupe 10V (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Coupe'Axel Heisann Stian! Jeg som kjøpte den gamle bilen din.. den har det bra den :D:D Har bestillt nye instrumentpanel (like dine) og har skiftet fordeler. Har renset lakken også, så nå ser den mye bedre ut :D FEtere lyd ska man lete lenge etter!! 5 sylindret er faen kult! Va på Naf test nettop, en del småfeil på bilen; Radiatorlekk, overoppheting av motor, termostaten er ødelagt diverse småtterier. men men.. alt for coupe. Ska mest sannsynlig kjøpe Rs4 Bakfanger og senke bilen ganske snart. :D Drit stilig bil du har kjøpt deg!! Spesielt klimaautomaten :D (misunnelig). hehe.-. Hvite instrumentpanel er jo så sinnsykt stilig! så.. de er på vei. Ska legge ut bilde av "gamle" bilen din snart :D' Alex ;) Heisann!! så bra at bilen har det fint da....sinnsyk råååå lyd på den!! Savner den bilen skikkelig...er dama til acoupe skjønner du så jeg har sittet veldig mye med på den bilen....:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Jøss, trodde ikke jeg sku høre fra deg :) men jævli hyggeli å høre at du er fornøyd med bilen da ! Savner den fælt mye, spes lyden :D Du får slenge opp noen bilder da vettu når du har fått ordnet litt på den :D Ser du går for rs4 du også, får en rs4 front i nærmeste framtid :D Måtte du ut med mye i rep på bilen eller ? Originally posted by Coupe'Axel Heisann Stian! Jeg som kjøpte den gamle bilen din.. den har det bra den :D:D Har bestillt nye instrumentpanel (like dine) og har skiftet fordeler. Har renset lakken også, så nå ser den mye bedre ut :D FEtere lyd ska man lete lenge etter!! 5 sylindret er faen kult! Va på Naf test nettop, en del småfeil på bilen; Radiatorlekk, overoppheting av motor, termostaten er ødelagt diverse småtterier. men men.. alt for coupe. Ska mest sannsynlig kjøpe Rs4 Bakfanger og senke bilen ganske snart. :D Drit stilig bil du har kjøpt deg!! Spesielt klimaautomaten :D (misunnelig). hehe.-. Hvite instrumentpanel er jo så sinnsykt stilig! så.. de er på vei. Ska legge ut bilde av "gamle" bilen din snart :D' Alex ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coupe'Axel Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 rå lyd er det riktige å si ja!! Hehe... kanskje det kommer turbo til jul også ;) har sett på i tyskland... hehe.. ska kanskje trimmes i Tyskland også.. da blir det mer lyd ;) Siter Audi TT 2.0TFSI 2010 mod Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt) Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt) Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt) Audi Coupe 10V (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 turbo også gitt??..hehe....bytte hele motoren da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coupe'Axel Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 tenkte jeg måtte inn på forumet jeg også.. har jo kul bil :D ER veldig fornøyd med bilen ja :D En del rep blir det ca 9000kr. Men da blir den i tipp topp shape :D En del problemer med Radiator og slangesystemet.. Alt vannet i bilen renner ut så snart jeg stopper opp.. må etterfylle hele tiden.. DET er kjipt :( Skiftet nettop fordeler også, den gamle var godt sliten for å si det sånn. HAr festet eksosanlegget også, så den ristelyden er vekk.. Phuu!. Ny frontlykt.. Men endel vannlekkasje.. veldig mye faktisk.. ska mest sannsynlig inn til rep der også.. under bagasjerommet er det KLISS vått! Ska snart kjøpe alarm til bilen også grunnet kjøp av Anlegg.. men vi får se.. ska inn i militæret om en mnd.. Alex Siter Audi TT 2.0TFSI 2010 mod Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt) Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt) Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt) Audi Coupe 10V (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coupe'Axel Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Ska kanskje sette en Audi 200 Turbo motor i... en del arbeid men ikke så dyrt... ca 200 hk orginalt.. men mulighet for LITT trimming :D Siter Audi TT 2.0TFSI 2010 mod Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt) Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt) Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt) Audi Coupe 10V (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 det blir bra vettu !!! har lyst å sette i s2 motor i min, har s2 bremser så det er bare å hive den oppi ! Men det blir uansett dyrt da.....og for å ikke glemme forsikringa :( Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coupe'Axel Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 oi... det blir en dyr forsikring ja! er heldig med at min far jobber i forsikring så :D slipper litt billigere unna :D Siter Audi TT 2.0TFSI 2010 mod Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt) Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt) Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt) Audi Coupe 10V (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Coupe'Axel tenkte jeg måtte inn på forumet jeg også.. har jo kul bil :D ER veldig fornøyd med bilen ja :D En del rep blir det ca 9000kr. Men da blir den i tipp topp shape :D En del problemer med Radiator og slangesystemet.. Alt vannet i bilen renner ut så snart jeg stopper opp.. må etterfylle hele tiden.. DET er kjipt :( Skiftet nettop fordeler også, den gamle var godt sliten for å si det sånn. HAr festet eksosanlegget også, så den ristelyden er vekk.. Phuu!. Ny frontlykt.. Men endel vannlekkasje.. veldig mye faktisk.. ska mest sannsynlig inn til rep der også.. under bagasjerommet er det KLISS vått! Ska snart kjøpe alarm til bilen også grunnet kjøp av Anlegg.. men vi får se.. ska inn i militæret om en mnd.. Alex BILDER BILDER BILDER!!!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 hehe hadde vært morro og sett gamlebilen din igjen stian! har selv tilbrakt en del timer i pasasjersetet på det grønne monsteret, og kan ærlig innrømme at det var en hæærlig bil ! axel: har du lakket opp taket eller? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg