JuIius Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Har noen av dere bagasjeromspoiler? Event. hvilken? Ønsker type, forhåpentligvis bilde og ca. pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Du mener hekk vinge? Har noen gamle bilder som viser hekkspoilern ganske greit, før lakkering og nye fangere mm. Mener det er ASD vinge i plast til 1500,- ellerno. 2 skruefester med 2 pakninger mellom lokket og vinga ved festene. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hvor mye gav du for den og hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Som sagt, den koster rundt 1500,- Du får samme vinga med bremselys for ca 2000,- Kommer ann på hvor du kjøper. Men min var på bilen da jeg kjøpte den. Pakningene har sprekt, så det må fikses, kommer litt rustvann rundt festene :mad: Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Arghe gEIRA, måtte du legge ut bilder av bilen din med den vingen.. Nå fikk jeg også lyst på! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Jeg skal ha en slik så jeg får begynne å lete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen/Unofan Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 du får kjøpt noe lignende på mobilsentrum.no ;) Siter 240 here i come :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by JuIius Jeg skal ha en slik så jeg får begynne å lete Du får si ifra hvis du finner ut noe! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Jeg vurderer Rieger, men lurer på å impotere en del deler fra Tyskland selv så kjøper den ikke i Norge. Me får sjå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Er det kun jeg som ikke synes disse spoilerene/vingene er noe fine og at E36 er penere uten? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Jonte Er det kun jeg som ikke synes disse spoilerene/vingene er noe fine og at E36 er penere uten? Det er sikkert fler som ikke synes disse er fine. Men jeg har lyst på en hekkspoiler av ett eller annet slag. Vet ikke hvorfor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Jonte Er det kun jeg som ikke synes disse spoilerene/vingene er noe fine og at E36 er penere uten? Nei det er ikke bare du som syns det :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 syns faktisk det gjør seg best uten jeg også.. den er så høy i rompa fra før av liksom Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Jonte Er det kun jeg som ikke synes disse spoilerene/vingene er noe fine og at E36 er penere uten? Nei du er ikke eneste, men jeg ville ikke blande meg inn i tråden hans og komme med at "dette blir stygt! FY FY!"... Vil han ha det, så vil han ha det, han synes kanskje det blir pent... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Jeg vurderer E39 M5 minispoiler, den passer direkte på E36 Sedan. Den er tøff og liten, bare vent å se hvor tøft det blir ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg