MUNKORAMA Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 hadde tenkt å kjøpe meg tåkelysene til golf 3 hos autospar. jeg har bryter til tåkelys, og er ikke keen på å smelle inn en jalla bryter for å få tåkelysene til å fungere. får man med ledningsnett til disse lyktene når man kjøper de?, eller hvordan fungerer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by MUNKORAMA hadde tenkt å kjøpe meg tåkelysene til golf 3 hos autospar. jeg har bryter til tåkelys, og er ikke keen på å smelle inn en jalla bryter for å få tåkelysene til å fungere. får man med ledningsnett til disse lyktene når man kjøper de?, eller hvordan fungerer det? Tviler på at du får med ledningsnett ja, du får nok bare lyktene /m pære og "kontakt", ledninger må du vel kjøpe utenom og legge opp selv, med mindre det er lagt opp orginalt i bilen. Det var iallefall det jeg måtte gjøre da jeg kjøpte tåkelys/m blinklys på autospar :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by MUNKORAMA hadde tenkt å kjøpe meg tåkelysene til golf 3 hos autospar. jeg har bryter til tåkelys, og er ikke keen på å smelle inn en jalla bryter for å få tåkelysene til å fungere. får man med ledningsnett til disse lyktene når man kjøper de?, eller hvordan fungerer det? For det første, Søk! Jeg og andre har skrevet Mange poster om akkurat dette! For det andre: Det ligger ikke ferdig ledning, men det er en smal sak å fikse selv. Se her, gir deg en pekepinn : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=8125 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=8020 For det tredje: Lykke til Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 danke schøn. har ordna det nå. takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg