fotojan Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Mangler tenningsmodul samt ledning til 16V KR-motoren. Noen som har eller vet om jeg kan bruke noe annet? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Mener du kan bruke tenningsmodul fra alle andre golf 2 som har det, muligens alle vag fra den tiden med 4 sylindra motor. Du får også kjøpt det på biltema, koster vel 179kr der, mekomomen skal ha 700-800kr. Har ikke hørt noen klage på de fra biltema, men jeg har ikke testa selv. Jeg har vel 3 tenningsmoduler liggende fra forskjellige golfer, skal teste de når jeg bygger om til gti. Du kan jo ta en tur på en hoggern og finne en golf med tenningsmodul, får sikkert rett i lomma pris :D Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Ok da prøver jeg en tenningsmodul fra en GTI og håper det fungerer. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg