turbotrondsen Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Jeg etterlyser bilder av en mørkegrå Citroen gts25 eller noe sånt....På rudskogen... Disse bilene er såkalte "padder"! Noen som har tatt bilde av denne som vil legge ut?? Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 citroën gts 25?? ehm.. det er det vel strengt tatt ikke noe som heter.. mulig du tenker på CX 25 GTi Turbo eller CX 25 GTi Turbo 2 men det er ikke denne typen citroën som kalles padde Detta er ei Padde.. en citroën DS detta er en CX Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 rewoindi8n citrinen er en 265gysa.- Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 oi feil... samma det... 25gtr! sier min bror.. i fylla... Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 ja nå har jeg fått det med meg... det er en cx25 et eller annet det er snakk om... sånn stasjonsvogn... såkalt "likbil"... men det er 2.5td motor i an.. også var den på rudskogen i helga... full av gjørme og drit... noen som har bilde av denne bilen PÅ RUDSKOGEN....? Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pression Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Rediger knappen! :D Siter 1990 Volkswagen Golf 1,8 Sport <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg