Shakotan Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Er det noen som sitter med bilder av bilen min fra driftingløpet på våler? Skal sende ut en pressemelding vedr. den forestående englandsturen, og da trenger jeg et fett bilde. Dersom noen har et bilde som jeg kan bruke blir jeg veldig glad :) Fredrik Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Skal man spørre hvilken bil du har ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by ubar Skal man spørre hvilken bil du har ? :D Det må du gjerne gjøre, men det er nå et bilde av den i avataren min. Dessuten antar jeg at de som evt. tok bilder på Våler har en liten formening om hvilken bil det er snakk om ;) Men det er altså den gule AE86'en med masse stickers :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 hadde ikke fotokamera desverre... men er vel slikt som dette du tenker på: Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg