Tarjei_Hugaas Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Har bare sett den på bilder fra tyskland i et tuningblad og det så meget bra ut. Kjøpte den og en mattig cosworth vinge som jeg skulle montere på golfen men den ble bare i mine armer ei lita stund siden det var rein svindel fra selger sinn side, bilen altså. Og nå sitter jeg da igjen med masse styling som jeg taper masse penger på. Har også Carbon terskellister (uåpnet) som jeg selger for 500kr/bud og jettafront til 800kr/bud (har kvittering på dette blant annet 1400 kroner for jettafronten). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 kan noen forklare meg hvordan man skal sveise plata, skal man klippe bort der skiltet er eller skal man sveise plate på hele bakluka ( der den er flat altså)? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg