Nikdev Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Tøffe gullfelger vurderes solgt for den rette prisen, har veldig bra dekk som akkurat er avbalangsert(gjort på fredag) På en micra ser de slik ut: Har syv senterkopper Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 ...og hva er den rette prisen? Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by 96BRG ...og hva er den rette prisen? Bud! Kan muligens også selges uten dekk da jeg vil ha de på de "nye" Ats felgene jeg har fått tak i(ja sånne man hadde til Opel) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hvilken innpress er det på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by JuIius Hvilken innpress er det på disse? Et: 33 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 og vi begynner på 800 kr :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg