slayer Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Hei! Har kikka litt på en bil nå, det er en 626 Sedan 2.2i Glx Pluss 90modell, km.stand 250.000km, hvit, litt rust i hjulbuene bak(ikke hull, bare overflate) en liten bulk på ene framskjermen(ikke store greiene) eu-godkjent i april04, nytt eksosanlegg og noe annet småtteri, strøken innvendig, dårlige dekk på stålfelg med kapsler.. Han skal ha 19.000kr, hva syns dere om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by slayer Hei! Har kikka litt på en bil nå, det er en 626 Sedan 2.2i Glx Pluss 90modell, km.stand 250.000km, hvit, litt rust i hjulbuene bak(ikke hull, bare overflate) en liten bulk på ene framskjermen(ikke store greiene) eu-godkjent i april04, nytt eksosanlegg og noe annet småtteri, strøken innvendig, dårlige dekk på stålfelg med kapsler.. Han skal ha 19.000kr, hva syns dere om det? gjerrig som jeg er syns jeg det er litt i overkant. rusta er som regel værre enn selger sier og ser ut, eu godkjenning kan fint være en falsk trygghet og dårlige dekk på stålfelg trekker vesentlig ned! 12000? :D jeg hadde i allefall ikke gitt 19k for den Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 hehe, ja syns kanskje prisen var litt høy jeg og, rusta har jeg tenkt å pussle litt med selv i tillfelle...pusse pusse sprakle pusse lakke....gøy.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by slayer hehe, ja syns kanskje prisen var litt høy jeg og, rusta har jeg tenkt å pussle litt med selv i tillfelle...pusse pusse sprakle pusse lakke....gøy.. pusse sparkle pusse - oj - sveise - grunne sparkel pusse sparkle pusse sparkle pusse filler pusse lakke osv ? ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 nei nei... ikke noe sveising her i gården.. ;) Er så lite rust atte.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 den har vi hørt før... hehe men lykke til om du kjøper den i allefall :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 takk takk..skrik ut hvis du vet om noen strøkne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 vet om en grisestrøken en... men da må du ooooooooopp i pris. :cool: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by KaiFred vet om en grisestrøken en... men da må du ooooooooopp i pris. :cool: Hvor mye opp da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by slayer Hvor mye opp da? det var det da, må vel fort over 50k klassen... vet ikke 100% om han vil selge, men han var sugen. nylakkert for 2 uker siden, 100% rustfri, 2.0 16v, alt el. alarm osv. Kan jo høre me'n om hva han tenker om evt salg :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by KaiFred det var det da, må vel fort over 50k klassen... vet ikke 100% om han vil selge, men han var sugen. nylakkert for 2 uker siden, 100% rustfri, 2.0 16v, alt el. alarm osv. Kan jo høre me'n om hva han tenker om evt salg :) Det er dessverre for mye for meg.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by slayer Det er dessverre for mye for meg.. :( da får du snoke videre :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 19000 kr? En helt grei pris, sarlig om bilen er 100% teknisk. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by RX-7 19000 kr? En helt grei pris, sarlig om bilen er 100% teknisk. Det er den også, servciehefte er fulgt frem til 245.000km også, helt strøken inni, tok av sete trekkne i dag..Ikke en skramme i setene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 rust på hjulbuene bak hadde jeg også.. var enkelt å ta bort med rust eater, og så lakkerte jeg bakspolieren svart matt nederst, med en spesiell lakk som tåler en del 19000 hørtes greit ut det betalte 13500 for 1986 2.0 GLX jeg Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg