jva Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 vet dette kansje er feil sted å spørre om dette men fant ikke noen bedre sted... men i så fall, jeg har noen alu felger jeg skall lakke, men jeg lurte på em jeg burde ta av dekkene for å gjøre det eller om jeg bare kan teipe å dekke til dekkene å så lakke de??? det haste så setter pris på svar... Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by jegvetalt vet dette kansje er feil sted å spørre om dette men fant ikke noen bedre sted... men i så fall, jeg har noen alu felger jeg skall lakke, men jeg lurte på em jeg burde ta av dekkene for å gjøre det eller om jeg bare kan teipe å dekke til dekkene å så lakke de??? det haste så setter pris på svar... Ta de av så får du tatt hele felgen, det ser så mye bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Hei jegvetalt ;-) Måtte bare Originally posted by jegvetalt vet dette kansje er feil sted å spørre om dette men fant ikke noen bedre sted... men i så fall, jeg har noen alu felger jeg skall lakke, men jeg lurte på em jeg burde ta av dekkene for å gjøre det eller om jeg bare kan teipe å dekke til dekkene å så lakke de??? det haste så setter pris på svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Hva koster det å få felgene lakka? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 hva mener du med hele felgen??? får jo lakket alt som er synlig med dekket på da... eller??? navnet mitt er jo bare humor, kan ikke en drit .... Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bravo Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Må jo ta av dekket! Man ser jo som regel baksiden av felgen også. Enklere å få tatt dem av enn å drive å maskere og pirke. En Bensinstasjon gjør det for 50spenn pr hjul! "Bravo" Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Jeg lakka hele felgen når jeg tok vinterhjula mine. Trenger ikke være så nøye når du lakker de innvendig (der hvor felgen er dekket av gummi) men du får en bedre følelse av at du har gjort ting litt mer ordentlig. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg