DarkSouL Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Dama (med veninner) vil selge russebilen sin... Det er en Ford Transit '79 modell... Ok stand på motor (jentekjørt hehe) Litt dødgang på rattet.... smågreier egentlig... Bilen er seff. rød, har vegg til vegg teppe inni... benker og bord... og best av alt: DANSEFLAKE på taket! <- dette er noe kvinnfolk tar av på! Ved nermere informasjon ring meg på 97080110 Prisen ligger på ca 7k... <Darkie> :cool: Siter Darkie *** Toyota MR2 '92 BMW 325i '89 (4sale) *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 pælm inn noen bilder a? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Står den i Sogn & Fjordane? Bilder? Einar@bilgjengen.zzn.com Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 må jo seff ha detaljerte bilder av denne.. hehe.. vært chickparty inni der? lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkSouL Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Og ja.. det har vert plenty med chick party inni den kjerra der.. det skal jeg love deg! En liten sak som skjedde da jeg var sjofør under rebusløpet... en av oppgavene var å skaffe et komplett sett med rødt undertøy, De flere sett de bedre! GUdbedre! så fort har jeg ikke sett småfulle idrettslinje jenter ta av seg alle klærne! Weeededededeeeweeedeeweeedeweeeewedewedeeeeeee! Darkie Siter Darkie *** Toyota MR2 '92 BMW 325i '89 (4sale) *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 heeey! dårlig gjort! sånn skjedde ikke når jeg var sjaffis! :( Sleng opp bilder a ;) :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by Silverboy heeey! dårlig gjort! sånn skjedde ikke når jeg var sjaffis! :( Sleng opp bilder a ;) :D av damene med undertøyet eller russebilen:D :D :D Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com av damene med undertøyet eller russebilen:D :D :D Duhh.... BEGGE så klart. hvilken det skal bli mest av kan du jo gjette... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by LilleGud Duhh.... BEGGE så klart. hvilken det skal bli mest av kan du jo gjette... :D :D :D :D :D :D :D :D den likte jeg Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkSouL Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Hallå grabbar! Sia eg har fått eit par tlf'a anngåande bilder av bilen mm. så kan alle som vil ha sende meg ein mail på: Scarhand@slinde.no Okki? hehe Siter Darkie *** Toyota MR2 '92 BMW 325i '89 (4sale) *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg