Classs Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 E30 Turbo: Hey! Har du noe bilder og mer info om den. Kan være interresant, men må tenke litt på det... Erikk: Jepp, skal høre med motorbygger om han er interessert i å få publisert navnet sitt på nettet... Evt ta det over PM... Begynt på nytt prosjekt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Skal få tatt noen bilder i morgen visst jeg får tid, og legge ved litt fakta om bilen. Har ikke fått opp nett i nyleil. enda, så derfor er jeg ikke så kjapp i vendinga med å fixe d.. Men skal prøve i morgen som sagt! BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune.H Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 jeg synes det er kjmpe fint at du ahr klart å få over 300hk ut av den bilen.. men helt særiøst.. er du fornøyd med det arbeidet du har lagt ned i bilen? alt så jo skikkelig sjæbbi ut!! sorr ass. men nen fler timer og litt mer gjennom tenking tror jeg hadde gjort seg! kjører bmw med stil;O) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Rune.H: Nå er ikke bilen ment som noe glansbilde eller utstillingsbil. Den skal brukes, og det funker fett selvom det ser litt rotete oppi motorrom. Hvis alt skulle sett så jævlig bra ut også, så hadde prisen vært i en helt annen klasse... Begynt på nytt prosjekt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joasan Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Har en 84 mod 520i.... viss du er intrisert i å bytte.evt. mellomlegg... skal fikse litt på den først.... ser litt dårli ut, men det kommer seg når jeg får sveisa litt rust å fått på m5 fangere... Der ser du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Da var bilen SOLGT Gratulerer med ny bil :) Begynt på nytt prosjekt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Wicked som ble ny eier? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by kris Wicked som ble ny eier? ;) ;) Noe må man jo bruke penger på i vinter.. (som om jeg ikke hadde nok prosjekter... :rolleyes: ) "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Hehe, bra! Trenger flere turbo-bmw'er her i Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by kris Hehe, bra! Trenger flere turbo-bmw'er her i Trondheim! yes...blir nok bra dette her.. Skal se om jeg får byttet toppakning og girkasse i løpet av noen få dager nå, og så er det inn på EU-godkjenning.. "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by Wicked yes...blir nok bra dette her.. Skal se om jeg får byttet toppakning og girkasse i løpet av noen få dager nå, og så er det inn på EU-godkjenning.. Det er grei skruing, veldig enkle motorer å skru på. Rart at girkassa har tatt kvelden da, for de tåler ganske så mye juling om man ikke er helt vill når man girer. Om du skulle ta en kasse til så har jeg en ekstra stående ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 hehe... enda en girkasse ja.. skal ikke se bort i fra at det kan bli nødvendig.. Grei skruing? Har du SETT bildene av motorrommet? :eek: "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Hehe.. nå veit ikke jeg hvordan det ser ut der, men uten turbo så er det i hvert fall det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 da er motoren demontert.... Du har ikke noen smidde stempel til meg Kris? For de neddreide stemplene som skulle være der...vel... NEI..de har jeg ikke sett.. :rolleyes: "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by Wicked da er motoren demontert.... Du har ikke noen smidde stempel til meg Kris? For de neddreide stemplene som skulle være der...vel... NEI..de har jeg ikke sett.. :rolleyes: Tenningsbanka hull? Målt tykkelse på taket i stempel? 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg