zoom Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 90fangere, GTI-breddere, GTI-interiør, senket, sorte blinklys og baklamper, fjernet visker bak, eu-ok til sept 05. AutoDB annonse Løp og kjøp! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 *bump* Ingen som har lyst på golf? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Interiør: Cdspiller og 4 høyttalere følger med :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Hva skjer'a folkens??? Dette er jo grombilen de luxe!!! Hadde jeg vært ung gutt og likte fart og spenning, hadde dette vært bilen for meg! :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 ..her sto det ikke noe fornuftig uansett :p Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Er bilen eu-godkjent,noe rust,godkjent senking,heftelser?? Hvor mye skal u ha for bilen,har den gått langt?? Kan være interessert!! Mvh Lene! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Hei Lene :) Bilen er EU-godkjent til 2005 (oktober tror jeg), og den har ingen heftelser. Senkesettet stod på ved forrige EU-kontroll, men jeg er ikke sikker på om det er ført inn i vognkortet. Bilen har gått under 200 000 km, husker ikke det eksakte tallet, men Zoom kan sikkert si det mer nøyaktig i morgen. Han ville vel ha ca 15 for den, men jeg vet at han selger den billigere! ;) eventuelt kan du jo sende han et bud på pm :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Den har gått mellom 191 og 192 000, ingen heftelser (lett å sjekke selv i Brønnøysundsregisteret ), godkjent til august/september 2005, tror ikke senkesettet er ført inn i vognkortet, det kan jeg sjekke etter jobb i morra.. Litt ubetydelig lakk rust.. Kan fikse flere bilder i morra/lørdag hvis det er intressant.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Hvor er den rusten da?ca pris skal du ha for den?bare å legge ut flere bilder!!:) Originally posted by zoom Den har gått mellom 191 og 192 000, ingen heftelser (lett å sjekke selv i Brønnøysundsregisteret ), godkjent til august/september 2005, tror ikke senkesettet er ført inn i vognkortet, det kan jeg sjekke etter jobb i morra.. Litt ubetydelig lakk rust.. Kan fikse flere bilder i morra/lørdag hvis det er intressant.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Litt flekkrust på døra. Var på skjermen og panseret også, men det er fjerna.. Har tenkt meg 14000, men det er jo diskutabelt.. Skal legge opp noen bilder i morra jeg ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by zoom Litt flekkrust på døra. Var på skjermen og panseret også, men det er fjerna.. Har tenkt meg 14000, men det er jo diskutabelt.. Skal legge opp noen bilder i morra jeg ;) Oki...kan du ta et bilde av der rusten er? Er det med cd-spiller i bilen? Er det servo på den? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Ninab Hva skjer'a folkens??? Dette er jo grombilen de luxe!!! Hadde jeg vært ung gutt og likte fart og spenning, hadde dette vært bilen for meg! :D :D :D :D Denne beskrivelsen var ikke noe særlig på deg da MissAcoupe.. ;) hehe... liker kanskje fart og spenning men... jeje.. var en del off topic dette.. sorry :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by miss_acoupe Oki...kan du ta et bilde av der rusten er? Er det med cd-spiller i bilen? Er det servo på den? Ikke servo, men det trengs ikke synes jeg, er jo en så liten og lettkjørt bil.. Cd-spiller ja.. Tror jeg fikk den med på bilde lenger opp her.. Tar masse bilder i morra.. NoLimit, gjør meg ingenting, du bumper jo tråden min :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Heisann!! Har du fått sjekket om senkinga er godkjent enda,tatt flere bilder?? Lene! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Har ikke fått kommet meg ut enda, skal ut nå og sjekke det, og jobbe litt på bilen til broren min.. Så bildene er nok her innen et par timer ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg