JHU Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Skulle gjerne hatt to slike til å montere i bobla, men da må jeg finne ut hva det er? Nakkestøtta minner meg om Citroên, men jeg lurer på om det ikke er en ettermarkeds stol.... noen som vet? Det står SS i et lite merke på ryggen... hva er det forkortelse for tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by JHU Det står SS i et lite merke på ryggen... hva er det forkortelse for tro? Super Sete..? Super Stol..? ;) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Et kjapt søk etter "SS" ga endel hits innen Seat Sport, som i bilmerket. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Kreativt kreativt... men nei... det er ingen Seat stol... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 weeeeee!! Stolen heter "Scheel".... tysk sak... sitter i blant annet HOLDEN, NSU TT, BMW 2002 und Ford RS 2000?! Firma heter nå Scheel-mann.... Er det noen som har noen slengendes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg