Macgyver Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Skal muligens bytte noe stasj. og da muligens få denne her subben, men har ikke sett den. bare bilde. noen som klarer å se hva focal sub det er og vet hva den kan være vert ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focal Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Enten er det en serie som heter SPL eller CPC.Pris ingen aning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 IKke værst ;) Har nå byttet vekk min rm 80 mot den subben i kasse, ps2 med spill, noen flasker brennevin. og ett brett cola. Spent på å teste subben. Er det best med lukket eller bass kasse på den der ? :edit... 200 liters lukket kasse ???!!!! Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Det kommer helt ann på om du liker stram bass. Jeg personlig liker lukket system, men det krever litt ekstra av forsterkeren. Snakk om 2 stk 11". jeg har. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Tenker det blir en lukket kasse på ca 40 liter, drives med en rf db1001 forsterker. Må eg bare ha meg ett front sett nå da.... hvem er billig på focal refense 165 heter det vel..? Var vist kun en 10" dette der, men men Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Gå innpå " iceaudio.no ".På høyre siden er det en forhandler liste. Lykke til. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Hvis det er 27H blir det 11 i tommer. Focal har litt sære størrelser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg