bmw cruiser Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Selger golfen min til hbo 13000. Bilen ble lakkert lilla i mai. To sett 15 alu felger, 4 nye dekk, ikke engang påsatt. Nettopp satt i ny front rute. Mono visker. GTI interiør m/stoler. Bilen har gått 190000km. Nye fjører bør kanskje kjøpes før eu, da bilen er senket 80mm på original dempere. Også et lite prob. med lyset, da baklysene ikke fungerer helt som de skal, og må ha ny lås i bakluka. Ellers ok. Send sms for bilder/info da jeg ikke har bilde på dataen. 92254574 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 står bilen noe sted så det er mulig å kjøre forbi og titte? bor i sandefjord sjøl, og kan ikke huske å ha sett denne. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hva med rust å sånn da . Kanaler o.l Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Hei...hva slags årsmod er d,r d servo på den,bra stand?? Kan være interessert,mulig å få se bilde ellr?? Mvh Lene! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Ja, bilen står i kodal, om du kontakter meg på tlf så kan vi alltids avtale et sted du kan møte meg.. Bilen er 99% rust fri, er bare noen flekker under, men det er bare "sandpapir" rust. Ellers glemte jeg vel å skrive at det er 90 fangere, effektanlegg, sota bakruter på den. Eneste som gjenstår nå er å sette i lås i bagasje lokket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Lyset er for øvrig fikset! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Heisann!! Den golfen var JÆVLIG fin,fortsatt 16k for den eller?? Fikk jævlig lyst på den..hehe...;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Er det mulig og få slengt inn noen bilder eller? Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Årsmodell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by miss_acoupe Heisann!! Den golfen var JÆVLIG fin,fortsatt 16k for den eller?? Fikk jævlig lyst på den..hehe...;) Det står HBO 13000kr i første post.. Så det er bare å løpe og kjøpe! Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Er meget intr, men hadde vært greit med noen bilder da det er veldig langt å kjøre til sandefjord for å se på en golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Skulle gjerne setti inn bilder her, men da trur jeg noen må forklare meg åssen jeg får de inn her, for det funka igrunn jævlig dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Send de til meg på andrekjetil@hotmail.com så skal jeg legge de ut for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Takk, godt det er noen her som skjønner seg på data:D Har dessverre iukke flere bilder, annet enn på telefonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg