prizma Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Trodde det var sånn vi ikke prata om jeg :naaaws næh, dette er jo en prosjekt tråd, og hvor mange tusen ikke hundre er jo lov å si.. :p men vil du ikke så vil du ikke :fingers: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Lagt ut noen nye bilder: http://photobucket.com/albums/y231/Perel/Civic%20prosjekt/ ikke så mye som er gjort og vil bli gjort før "sommern" er over, som var planlagt. Kommer sterkere tilbake neste år..zzzz Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Skal ikke stresse med et sånt prosjekt. Fet bil du har. Civic som er tingen. GLeder meg til å se ny motor i bilen og at du får bilsteroen 100% Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Skal ikke stresse med et sånt prosjekt. Fet bil du har. Civic som er tingen. GLeder meg til å se ny motor i bilen og at du får bilsteroen 100% Sant nok, men greit å få ting litt ferdig etterhvert å:) Du begynner vel å nærme deg ordnings med bilen også nå!? Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Sant nok, men greit å få ting litt ferdig etterhvert å:) Du begynner vel å nærme deg ordnings med bilen også nå!? Ja, jeg har til og med kjørt med bilen. Fikk skiltene på fredag og jeg har testet bilen. Og alt funker som det skal, bare jeg får den ECUen. Den vi prøvde funker / funker ikke. Få fikser sånn småteri som vifta i coupen, tuten(nytt ratt som du vet) og km/t nåla (satt på andre skiver). Sorry offtopic. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 ser bra ut det her...:) gleder meg til å se den ferdig.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 du har en ting å innrømme, det lambokittet er helt forjevelig! - løfter jo ikke døren nok til at en kan gå normalt inn i bilen, det er snakk om å sneggle seg inn.. (så deg på gatebil takk).. men ellers er bilen kjempetøff, baklyktene må være de mest perfekte ever! - særlig til din bil, der er de kjempepene!! cheers Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 du har en ting å innrømme, det lambokittet er helt forjevelig!- løfter jo ikke døren nok til at en kan gå normalt inn i bilen, det er snakk om å sneggle seg inn.. (så deg på gatebil takk).. men ellers er bilen kjempetøff, baklyktene må være de mest perfekte ever! - særlig til din bil, der er de kjempepene!! cheers Løfter a nok syns jeg. Gå normalt inn skal man ikke i racer bil vettu :cocain: Men kan innrømme at kvaliteten på hengslene ikke er av det beste. Knirker en del, og er tidvis litt harde og få opp eller igjen.(kommer å går litt). Ellers takk for skryt cheers Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Løfter a nok syns jeg. Gå normalt inn skal man ikke i racer bil vettu :cocain: Men kan innrømme at kvaliteten på hengslene ikke er av det beste. Knirker en del, og er tidvis litt harde og få opp eller igjen.(kommer å går litt). Ellers takk for skryt cheers Syned med de bulkene på sjermene. Kommer vel av de dørene? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Syned med de bulkene på sjermene. Kommer vel av de dørene? Stemmer, men skal få fiksa det i dag eller imorgen. Sveise luftinntak og ordne litt , så lakke opp igjen så blir det vel bra. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Stemmer, men skal få fiksa det i dag eller imorgen. Sveise luftinntak og ordne litt , så lakke opp igjen så blir det vel bra. Stilig bil du har, hvilken lakk har du på den? den ser ikke billig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Stilig bil du har, hvilken lakk har du på den? den ser ikke billig ut Hvordan ser du det? Altid lurt på. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Stilig bil du har, hvilken lakk har du på den? den ser ikke billig ut Hvilken type lakk det er vet jeg ikke helt, er en custom blanda lakk etter mine ønsker hos lakkereren. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hvordan ser du det? Altid lurt på. Ser jo at det ikke er rein farge da, ser ut som det er perlemor i lakken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Ser jo at det ikke er rein farge da, ser ut som det er perlemor i lakken... Perlemor er til opplysning ikke dyrt. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg