Gå til innhold

BMW 320i E36 sedan selges

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

tja, hva mer vil du vite? :)

prisen er seff diskuterbar :)

må bare bli kvitt kjerra, for nå er det 3 biler på plassen, igjen, og jeg har ikke penger til å betale lån.. :(

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilstandsrapport har jeg ikke desverre, det kan man jo skaffe om noen er seriøst intressert..

Holder til på kirknær, 12 mil nord for oslo :)

Har planer om å skifte de tingene du nevner, om noen skal ha bilen, for ting kan begynne å bli litt slitt fremmi der, men merker ingenting til det egentlig.. ABS lampa lyser også, som er typisk.. dette blir også fikset

Servicehefte fra tyskland opp til en viss km stand, husker ikke i farta.. fra 97 og oppover er det ikke dokumentert noe, men jeg kjenner han som har hatt bilen, og han er en pirkepetter uten måte..

Jeg SKAL ha 65000 for bilen, går ikke under det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Servicehefte fra tyskland opp til en viss km stand, husker ikke i farta.. fra 97 og oppover er det ikke dokumentert noe, men jeg kjenner han som har hatt bilen, og han er en pirkepetter uten måte..

Da skulle han sørget for å notere i servicehefte hva han har gjort av vesentlige ting, men jeg vil anbefale deg å få en tilstandsrapport før du selger den så slipper du mye styr i ettertid hvis noe skulle dukket opp.

Dessuten kan du fikse en del ting selv før du selger utfra tilstandsrapporten og da vil det se så mye bedre ut.

Jeg ville hatt din bil, men det blir ikke denne sommeren. Flott bil dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vurderer dette.. skal la den stå ei uke til på autodb, før jeg setter den i avisa.. er det fortsatt liten intresse, så går jeg ned litt i pris, men er det umulig, så beholder jeg den selv.. Er egentlig veldig glad i den bilen.. Da tar jeg skiltene av den i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt daien min.. hehe.. en kamerat som tok over den i går.. Skal kun ha igjen en rekord jeg har kjøpt meg jeg, billig bil..

Vet jeg sa att jeg skulle ha denne lenge, men neida.. orker ikke å betale på den, men som sagt, så om jeg ikke får solgt den, så gidder jeg ikke la den gå grisebillig, da tar jeg heller skiltene av den, og parkerer den i garasjen i vinter :)

Daien ja, den er død snart den tror jeg.. Han som kjøpte den tok vel 10 baklengse piruetter med den i sta, burnet mot en lyktestolpe og greier.. hehe

Men trimmet den, det hadde vært moro :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Ja, vurderer dette.. skal la den stå ei uke til på autodb, før jeg setter den i avisa.. er det fortsatt liten intresse, så går jeg ned litt i pris, men er det umulig, så beholder jeg den selv.. Er egentlig veldig glad i den bilen.. Da tar jeg skiltene av den i vinter :)

får nok bedre pris på den i lokalavisa enn på autodb tror jeg. På autodb har man litt mer sammenligningsgrunnlag osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider