Gå til innhold

Bilde av bilene deres

Ranger emnet


Inside

Anbefalte innlegg

Originally posted by eirikoo

 

Littebittebittegrann hårsår? :D

 

Nei, egentli ikke. Men slike komentarer vil jeg hellst ikke ha slengt etter meg. Hadde jo gått an å skrive det på en annen måte da, som feks, hvis jeg hadde hatt den bilen ville jeg ikke hatt slike dekader på siden eller noe. synes ikke slike komentarer skal forekomme uansett hva faen du kjører eller gjør med kjøretøyet ditt eller hva som hellst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Taper aktig å sitte å slenge dritt om andre sine ting på nett. Han hadde sikkert ikke komme bort til meg og sagt det på et street meet eller noe.

 

Sant nok. Man bør ikke skrive noe her som man ikke hadde turt å si i virkeligheten.

 

Kan jo gå foran med et godt eksempel vi andre da? :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

Takker og bukker!

 

(PS: Er til salgs.. :) )

 

 

Joa.. Skulle så gjærne ha kjøpt den. Men økonomien strekker ikke til, til noe slikt enda :) Men hva skal du kjøpe deg, hvis du skal selge den der da? ER jo super bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

 

 

Joa.. Skulle så gjærne ha kjøpt den. Men økonomien strekker ikke til, til noe slikt enda :) Men hva skal du kjøpe deg, hvis du skal selge den der da? ER jo super bil :)

 

Bilen er helt glimrende den. MEn jeg vil bare prøve noe nytt før det gråe håret kommer.. :D

 

Hva det blir får vi se.

 

Litt oftopic kanskje..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau.. hehe.. lyst på den, men desverre.

Han derre moped guttn veit itj kordan det er å ha egen bil ennda, så han veit itj kor sint man blir om noen snakker stygt om den... så stakkaren er tilgitt:fingers: grinchy chicken knock

 

Menmen.. da tror jeg man må håppe back 2 topic før flere klikker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Ser sikker ikke så mye bedre ut i trynet du år du putrer rundt på derre støgge mopeden din!

 

 

herregud så sur, la til og med et smil i slutten så det skulle virke mer som en spøk.:rolleyes:

for det første så ser du ikke ansiktet mitt når jeg kjører rundt på mopeden min, og for det andre så har du ikke så mange valg av kjøretøy når du er 17, og jeg syns personlig at min er den kuleste mopeden du får nå, du tar vel bare ut sinne ditt på meg siden du så opp til alle de som hadde råd til en ordentlig moped, og ikke en 80modells mt5som deg, ikke vet jeg:rolleyes:

og nei, jeg vet ikke hvordan det føles å eie sin egen bil, men snart vet jeg det, blir en s13 :D (uten flammer:op )

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

 

 

herregud så sur, la til og med et smil i slutten så det skulle virke mer som en spøk.:rolleyes:

for det første så ser du ikke ansiktet mitt når jeg kjører rundt på mopeden min, og for det andre så har du ikke så mange valg av kjøretøy når du er 17, og jeg syns personlig at min er den kuleste mopeden du får nå, du tar vel bare ut sinne ditt på meg siden du så opp til alle de som hadde råd til en ordentlig moped, og ikke en 80modells mt5som deg, ikke vet jeg:rolleyes:

og nei, jeg vet ikke hvordan det føles å eie sin egen bil, men snart vet jeg det, blir en s13 :D (uten flammer:op )

 

Hehe.. rime guttn ;P Hadde ikke en mt5 da men... LEgg ut bilde av bilen din når du får den da... cool car :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

 

Hehe.. rime guttn ;P Hadde ikke en mt5 da men... LEgg ut bilde av bilen din når du får den da... cool car :)

 

Bra at du ikke hadde mt5 da;)

Jepp skal legge den ut, men blir nok ikke før i september, blir ikke 18 før da:mad:

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår