kaizer Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Hei! Får min blå 93.mod MX6 2,5 V6 fra Tyskland senere i dag og gleder meg som en unge på julaften. Har nettop solgt min 323 gt-r. Finner så og si ingenting på norske bilforum om denne bilen, men i Usa og Australia er de enormt populære. Ingen Mazdafolk her på forumet som har bilen? -R-;) Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 skulle så gjerne hatt en, spesielt med 2,5 V6 motoren....men nei, finnes lite av de på markedet er på berget...og bruktimport skjønner jeg meg ikke på... Men det finnes veldig mye snacks til den bilen, spesielt i USA...sjekk ut: http://www.mx6.com eller http://www.mazda626.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 har en kompis som har 2 litern. har bygd turbo på den. det er et kult prosjekt. han er vel inne her av og til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Her er jeg..Kjører mx6 og er fornøyd med det. har bare 2 liter som takket for seg og blir erstattet av en 1.8:( men det blir turbo på greia så da ordner det seg nok.bare litt dårligere bunndrag.. Er en digg bil. lett og god å kjøre fort med:D slanger med et bilde i samme slangen jeg og et av turbo oppsettet Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Hei! Fin bil forresten! Her min bil http://www.cardomain.com/memberpage/641748 Har bare fått senket den og satt på luftfilter og Linse/angle eyes lys og satt inn litt popanlegg, men det blir nok ikke no turbo på meg. Hadde en 323 GT-R før denne så det kommer jeg aldri til å matche alikevel. Er sinnsykt fornøyd med bilen, og er overasket hvor godt den drar, og den er fantastisk god å kjøre. Har du hatt bilen lenge? er det den som har stått til salgs? -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 takk takk..sto til salgs en liten stund..gjør vel det enda egentlig siden jeg er litt treig..Hadde no planer om å bytte til v6 siden det er et ferdig turbokit til salgs i finland til v6`en som har bremsa 290 hk..frista litt det:D Men nå har jeg begynt på min da så vi får se hva det blir ut av det..endte foråvidt med totalrast motor etter to dager men nå har jeg ny motor som jeg håper funker litt bedre.. Hvor er du fra forresten..kunne jo møtes å sladre litt hvis det ikke er så lang unna..er jo ikke så mange som har den biler i norge så det er litt morsomt å bli kjent med folk Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 så forresten at du var fra haugesund..er et lite stykke det men det er snakk om å dra en tur dit iløpet av nærmeste framtid faktisk..dama til er kompis er derfra Pen den bilen din as..liker den blåfargen(derfor skal bilen min bli blå iløpet av vinteren) Men hvor har du fått tak i lyktene??har litt lyst på sånne selv Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtr-gal Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 mx-6: Dra til haugesund på sildajazzen. Da kan eg love deg du blir forelsket i byen ved havet.... Nydelig!!!! Siter JUST FOR FUN 92- Mazda 323 gt-r ønsker: X-trac girkasse gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg