Gå til innhold

kjøpe Sub`er - anbefalinger

Ranger emnet

oorzako

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er noen som har erfaring med Power Acoustik?

Skal snart kjøpe anlegg og da har jeg tenkt å ha dette (pluss noe til da :) )

sub`ene: 2stk Power Acoustik MOFO-12 , skal drives av to Power Acoustik PS2-1600 forsterkere (Power Series).

Tenkte jeg og skulle skaffe meg en Power Acoustic PC.5C kondensator.. Tror det skal være passe bra bass løsning..

Noen andre anbefalinger?

-OorZakO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt og sett at Power Acoustik FBX-12 er mye bedre til musikk (skal faktisk være di beste PA har) Jeg har nok budsjett å ta av, har ikke funnet noen som forhandler PA i Norge (jeg bestiller fra utlandet, mye billigere er det også) Tror jeg går for Power Acoustik sub`er og forsterkere.. har lest mye bra om di på utenlandske forum.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers så er jeg åpen for forslag, har ikke noe i mot om dere setter opp et skikkeligt fett anlegg, spilleren (MP9600) tror jeg at jeg holder meg til, ellers så trenger jeg ALT.. (sub, forsterker, kondensator, og komponent sett, 2 6,5, og et 10cm pluss løs diskant) fyr opp noe heftig, pris, tja, en plass mellom 30-40k..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oorzako

ellers så er jeg åpen for forslag, har ikke noe i mot om dere setter opp et skikkeligt fett anlegg, spilleren (MP9600) tror jeg at jeg holder meg til, ellers så trenger jeg ALT.. (sub, forsterker, kondensator, og komponent sett, 2 6,5, og et 10cm pluss løs diskant) fyr opp noe heftig, pris, tja, en plass mellom 30-40k..

Tja, skal man så skal man

Komponentsett:

2 stk Kappa Perfect 6.1 kr 7049,-

Har ikke 10cm i Kappa Perfect, minste er 13cm.

Subwoofere:

2 stk Kappa Perfect 12.1 VQ kr 5990,-

Forsterkere:

RF Power T8004 kr 7695,-

RF Power T8002 kr 6990,-

Kondensatorer:

2 stk RF 1 Farad Digital: kr 3800,-

Totalt: 31 524,-

Så blir det pluss eventuelle kabler som må til, men tipper uansett ikke over 40k :)

Kan jo seff sette opp noe billigere, men det du får her er veldig bra hvertfall :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider