TurboKnut Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Jeg ramlet over en Supra da jeg henta den siste Supraen. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=489713& Prisen er 195.000,- ferdig levert og momset i Sarpsborg. (Toll utgjør kr. 139.090,- som må betales om bilen skal reg.) Bilen er tysk og har hatt en eier. Tas hjem på bestilling = Første mann til mølla.... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 karosseri = carbriolet ? Første supra cab'en jeg har sett da i tilfelle. Og hvorfor ikke bare skrive KM stand, istedenfor bare "høy km stand" ????? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Høy km = 340' mener jeg å ha lest. Men på de bildene jeg har sett så såg det mer ut til å være 40', helt utrolig stand til å ha så høy km.stand! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 automat da :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by vagen karosseri = carbriolet ? Første supra cab'en jeg har sett da i tilfelle. Og hvorfor ikke bare skrive KM stand, istedenfor bare "høy km stand" ????? Skru av taket og det er en cab... Ingen targabøyle der. Kmstand = 340.000 - rettet. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by galaczy automat da :/ ...har ikke prøvd Supra TT med automat og manuell-funksjon skjønner jeg? LOL :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Så ikke så dumt ut det dær da :) Er'n Baltic Blue eller? Vanskelig å bedømme utifra det bildet :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juli 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Baltic blue - yepp. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by TurboKnut Baltic blue - yepp. Denne fargen MÅ sees i live...så for den som skjønner at GODT vedlikehold/servicehefte teller mer enn alder og kilometerstand så ser dette ut til å være ett godt kjøp :) Ikke mange mkIV Supras igjen i Europa lenger...som ikke er ihjælkjørt...so...løp og kjøp! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Stemmer tollavgiften? Kommer til 159.000 i avgift på tyskland.org jeg? Har litt lyst på.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg