Gou Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Cowboy_Kenny jeg å gule koni kommer i morra. det blir stas. få lakkert all den svarte plasten på bilen din så blir den MYYYYE finere med en gang :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Cowboy Kenny: Hvor på nordmøre holder du til? Mener jeg har sett bilen din på Oppdal av og til? La merke til felgene dine.. überfeite! Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Sunndalsøra. Det kan nok hende det ja, det er noen uker siden sist jeg var der no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 rart å se takvinge på mk3 :rolleyes: men det er vel en vanesak. Cowboy Kenny; du har lakkforskjell på badlooken og panseret right? ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 jeg vet.trudde ikke du skulle klare å se det på bildet men. hele bad look'n er shabby. panseret og bad look'n trenger lakkering snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 kult med svart plastikk ? ødelegger jo alt for at bilen ska bli clean :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Så sprekke lakken på front leppa, fargeforskjell, flasse osv osv skulle vært enig om f.eks skjørtene hadd vært lakka, for lakka skjørter å svarte breddere det r stygt og halvferdig :o Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by brooom Så sprekke lakken på front leppa, fargeforskjell, flasse osv osv skulle vært enig om f.eks skjørtene hadd vært lakka, for lakka skjørter å svarte breddere det r stygt og halvferdig :o Trenger ikke å lakke alt. Det holder med de øverste listene.. og skjermbreddere må jo selvfølgelig av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by boramannen Trenger ikke å lakke alt. Det holder med de øverste listene.. og skjermbreddere må jo selvfølgelig av. I know, var bare for å sette det på spissen. Den brune der var skikkelig fin forresten :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 tøft sa jeg. trenger golf'n å være så jævli clean da? hvor bra blir det egentlig å lakke plast? klarer ikke helt å tru at det blir silke når man lakkerer plast men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Ja, lurt litt jeg også. Må man bruke no sånn sprutesparkel for å få det slett? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 mkII Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg