audi4ever Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Hei GUTTA jo Det der er jo gammel bilen min, som kenneth har. Har hatt noen timer med den ja :) Fin bil du har fått deg mortis, bra du følger opp med VW, du får få mor og far på andre tanker snart. Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Mandel fikk du vekk lakken fra dørhåndtakene dine eller bjørn? Det meste! Prøvde whitesprit, men skal prøve aceton senere i uka(Håper ikke de løses seg helt opp:D )! Takk for tipset Fredrico! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by audi4ever Hei GUTTA jo Det der er jo gammel bilen min, som kenneth har. Har hatt noen timer med den ja :) Fin bil du har fått deg mortis, bra du følger opp med VW, du får få mor og far på andre tanker snart. hmm... hvem er du? :P ja syns å jeg har fått meg fin bil... fikk lappen idag åsså... me=storførnøyd! :D edit: gikk pluttseli opp før mæ at d va du Øystein :P Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by B.T.i Det meste! Prøvde whitesprit, men skal prøve aceton senere i uka(Håper ikke de løses seg helt opp:D )! Takk for tipset Fredrico! tror du burde prøve med noe mildere, for jeg har opplevd at aaceton gjør plastikk hvitt.. prøv på en liten flekk først ( husk at det tar en stund før plasten blir hvit skjoldete).. good luck Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Jooey hmm... hvem er du? :P ja syns å jeg har fått meg fin bil... fikk lappen idag åsså... me=storførnøyd! :D Gratulerer med lappen! Kjør forsiktig:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by B.T.i Gratulerer med lappen! Kjør forsiktig:) takker, skal prøve å ikke være like flink som min bror å miste lappen i ett sett :P Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg