Jooey Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Da er kjøpet nesten i boks.. jeg skal kjøpe en -94 mod TDI 90hk, gått ca 220, min bil (verdt ca 15tusen)+30 tusen i mellom, tror jeg har fiksa meg en god deal, hva tror dere? følger med 3 sett baklykter (org, sota og lexus), g4 lykter, badlook list, spredere, "effektanlegg"(egentlig bare finenere potter), nybytta registerreim, bærekule, styreledd og bremseslanger.. det er en bil min bror eide for ca 2 år siden, så jeg vet endel om dens fortid, og den gang var den krute god iallefall.. hva tror dere? mvh Morten Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 godt kjøp! har du bilder? jeg gav 49 ooo,- for min 1.8l som hadde 220 ooo på telleren. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Høres ut som et godt kjøp, jeg ga 69 ooo for min -94 1.8iGL som hadde gått nesten 175 ooo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Juli 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by mono godt kjøp! har du bilder? jeg gav 49 ooo,- for min 1.8l som hadde 220 ooo på telleren. høres bra ut.. nei har ikke bilder her og nå.. men skal skaffe iløpet av kort tid.. er meget pen, og jeg gleder meg som en unge til jeg får lappen neste mandag :D Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 da er kjøpet i box, viste seg at noen foringer bak er dårlige, så jeg har fått den enda litt ned i pris, bilen får jeg i kvel, og da blir d bilder... passe fint, jeg blir 18 og får lappen på mandag :D Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 virket som en bra deal du har dratt i havn ja :=) grattis (nesten ) :D jeg kjøpte min 1996 mod. 1,8 l med 112000 på tellern for 54k Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 vell.. da står bilen utefor vinduet og kose seg, er skitten som fan.. men skal ut å knipse bilder nå :D Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 virker som om jeg har betalt en stiv pris for min bil selv om den var 97% strøken.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 bah... cam hadde seff mamma og pappa lånt bort.. :( bilder i morgen etter en vask :D Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Bra pris det på en TDI!:) Jeg ga 50 for min 92 GT som var gått 153"km da, syns det var en grei pris jeg!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 da var cam fixa :) Litt bilder.. bonrath emblemfri grill, hella golf 4 lykter.. :D den skal lakkes og på så fort som mulig :) Nice ass! :* "m3" speil felger er på vei :D dash`n.. lakka delvis sølv desværre :( askebeger og spiller ligger i bagasjerommet, skal bytte viftebryter før det settes på plass :) måtte slenge med et bilde av min brors prosjekt, begynner å bli bra nå :) borbet 16x9, gti 8v (g60 turbo kansje på vei) rallyfront +++ vell... da er det under et døgn til jeg har oppkjøring... oppkjøring i morgen klokken 1330.. ønsk meg lykke til! mvh Jooey Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Var fin den 3'ern der ja=) SKulle gjerne hatt litt mer "gamp" i min jeg :p Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Pen bil Jooey! Hvis du vil ha bort lakken på dashn er det sikkert mulig å bruke aceton e.l.! Ps: Bildene dine var veldig store, please resize til 800x600! Det finnes et gratis bilderedigerngs program, Irfanview. Bare søk på nettet! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 fikk du vekk lakken fra dørhåndtakene dine eller bjørn? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Gratulerer, Pen bil det der, :D likte fargen spesielt godt!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg