PrinsWilhem Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Du har løsnet skruen imidten ja.. Men en 17 eller 19mm passer over selve greia med tagger. Skjønner? Du skal sku den taggete greie bortover og ikke ut, og ikke den lille skruen imidten.. U see? Og da min kjøre venn drar du hele servon bakover, slik att reima blir laus. Så skru den lille skruen(13mm'ern) inntill bare, så tar du en 17/19mm og skrur sånn att du får hele "taggegreia" på andre sia av de taggene.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Dette vakke lett Det vil resultere i att du drar servon bakover og: Slakk reim.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 for det første av alt, denne taggete bolten som jeg kjøpte ny av pga at den gamle hadde ødlagte tagger er plassert der den alltid har vært plassert. og uansett om denne er ute eller inne så får jeg ikke rikka ramma... så fatter ikke helt disse tegningene dine. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 men når jeg leste igjennom skriveriene dine ett par ganger nå så tror jeg faen meg at jeg forstod det :) får dra med brodern ut en dag nå så kommer han til å bli forbanna viss/når vi får det til fort :D hehe.. har holdt på å kverke bilen min flere ganger i frustrasjon. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Trukke du gutt har en framtid som mekaniker, visst dette var noe problem, gle deg til alt anna som kommer til å ryke på bilen.... Den taggete bolten er jo stramme skruen til servo reima, og som rai rai har prøvd å forklare skal denne flyttes i motsatt ende av der den står i sporet sitt nå, og da blir reima slak, og derfor ER det en skrue på andre sida av servopumpa/ reim hjulet som holder selve pumpa på plass, som da vil fungere som en "hengsel" til stramme skruen. og finner du ikke den, har de tilbud på interoptik nå, og sikkert en ledig time hos møller.... Dette er jo forklar nå slik at selv mor og bestemor hadde fått det til.. :rolleyes: lykke til......... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 hehe, jeg er nå en skiltmaker/bil dekoratør og dette er nå første gang jeg har virkelig intressert meg for bil, så man lærer med tiden. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Litt OFF-topic, men er det ikke merkelig at når først en får fiksa en ting, så kommer det en annen ting som irriterer en? hehe...:cool: Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 sant det, derfor man lar vær å fikse småting :P Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Ja, jeg hadde ingen smålyder inne i bilen før og nå kommer det lyder overalt nesten!!! hehe.. finnes vel ikke noe mer irriterende enn det. Synd jeg solgte de to 12" fordi da hørte en ingen lyder:p Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 ulyder er det verste som finnes! var mindre lyder i skropel asconaen min med svær rust sprekke langs hele det ene støtdemper tårnet :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg