Dr_BASS Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Ønsker å kjøpe ronal turbo felger fra dim 6,5*13" og oppover. Boltsirkel 4*98 eller 4*100 Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 De fåes kjøpt nye... ca 5000 for 7x15" Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Hvor finnes de? Har ikke funnet noen steder som selger disse Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Du har ikke lyst på noen orginale MOMO uno turbo felger da?? uten gummi Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Momo har vel aldri laget felger til uno trubo orginalt. De orginale er vel speedline hvis jeg ikke husker feil Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Dr_BASS Ønsker å kjøpe ronal turbo felger fra dim 6,5*13" og oppover. Boltsirkel 4*98 eller 4*100 Ronal turbo finnes bare i 7-15, med mindre du skal ha 3-delte Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 7-15 går jo helt greit det. Grunnen til at jeg sa fra 13" og oppover var fordi de ble produsert i allefall 14" før og jeg søker primert brukt, men ser at det kanskje kan være vanskelig å finne disse brukt Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Dr_BASS Momo har vel aldri laget felger til uno trubo orginalt. De orginale er vel speedline hvis jeg ikke husker feil D et skal jeg ikke banne på,men de jeg har er ihvertfall av merke momo og de ble levert til en turbo "orginalt Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hmm, de har jeg ikke sett før. Kan du ta noen bilder for meg? Dim? Stand? Kanskje de kunne vært intressante Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Har bare 2 bilder av dissse.13" er det. 3 av dem er ganske pene,1 er ihvertfall kant kjørt.Trenger litt jobb for og bli strøkne.Nav kapsler med skruer følger med til alle felgene De er i Oslo øst,kan sees derNederst på siden Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hmm, vil du bytte mot noen andre felger jeg har? Har liksom 3 sett allerede i 13" og kunne tenkt meg større Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Trenger nok ikke noe felger jeg heller...:) Har disse liggende bare ,og kjører ikke engang fiat. Du kan jo tenke på det da.P.s disse er kulere i virkeligheten enn på bilde. Kom med et bud vettu.Fete vinterfelger da Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Har allerede compomotiv vinterfelger. Grunnen til at jeg så etter ronal turbo er fordi de ble levert orginalt med hörmann fiat uno turbo stylinga og de er i tillegg skamtøffe på den bilen Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Okidoki :) Men du får høre av deg hvis du skulle ombestemme deg. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Jepp skal gjøre det. Men disse går billig de ikke sant?;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg