NoFear Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by RoBeRt0 Kjempe stilig bil du har der ja , lå den ikke på autodb for ei stund sia ? det kan sikkert stemme... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Ta godt vare pån :) Og det tror jeg du vil, virker som du brenner en del for golf :D Streetmeet 13 august? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Precious Ta godt vare pån :) Og det tror jeg du vil, virker som du brenner en del for golf :D Streetmeet 13 august? Golf er lidenskap... hehe Streetmeet hvor? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by NoFear Golf er lidenskap... hehe Streetmeet hvor? http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=31&cat=NEWS ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by borabora http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=31&cat=NEWS ;) mmm... litt langt, når jeg bor i alpene og må på jobb både samme dag og dagen etter.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Hei! Må bare si; digge biln din! Ser så strøken ut. tøft med 16v Va på hjemmesia de! Etter litt lesing så må eg bære sei at det e synn det e så få jente som har samme innstilling og håbby som du. (da tenke eg bil og VAG) Heldig type du har, må være kult å være med dama og holle på med bil! Ha en flått sommar du! Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Board2-re Hei! Må bare si; digge biln din! Ser så strøken ut. tøft med 16v Va på hjemmesia de! Etter litt lesing så må eg bære sei at det e synn det e så få jente som har samme innstilling og håbby som du. (da tenke eg bil og VAG) Heldig type du har, må være kult å være med dama og holle på med bil! Ha en flått sommar du! Hei! Synd det ikke er flere ja... Tror det er greit for typen ja, nå når han har solgt bilen, så får han fortsatt kjøre GTI...4 mindre ventiler da, men det går unna allikevel.... God Sommer til deg å! Kristin Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by NoFear Tror det er greit for typen ja, nå når han har solgt bilen, så får han fortsatt kjøre GTI...4 mindre ventiler da, men det går unna allikevel.... Litt OffTopic så tror jeg bilen hans får det bra der den er nå. :) Men bra med jenter som har bilinteresse. :) Altfor få av dere. :( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 rolig nå sailorboy! :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by borabora Litt OffTopic så tror jeg bilen hans får det bra der den er nå. :) Men bra med jenter som har bilinteresse. :) Altfor få av dere. :( Håper da det!:) Synd hvis noen ødelegger biler som det er brukt så mange timer på, og passet på særdeles godt... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by NoFear Håper da det!:) Synd hvis noen ødelegger biler som det er brukt så mange timer på, og passet på særdeles godt... Går nok bra. Kjefta på han i går fordi han ikke hadde vasket den. ;) Var visst mer opptatt med å få hevet den et par cm så han kom hjem til seg selv uten å skrape opp altfor mye. :D Veldig fin og clean. Men skal ikke ødelegge tråden din med det her. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by borabora Går nok bra. Kjefta på han i går fordi han ikke hadde vasket den. ;) Var visst mer opptatt med å få hevet den et par cm så han kom hjem til seg selv uten å skrape opp altfor mye. :D Veldig fin og clean. Men skal ikke ødelegge tråden din med det her. :) hehe, ja den er ikke akkurat høy.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Faen er den borte nå! trist trist!! litt off topic: ja jeg har nå sett bildene.. jeg HATER kamera... ihvertfall dagen derpå...:eek: Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by DCA Faen er den borte nå! trist trist!! litt off topic: ja jeg har nå sett bildene.. jeg HATER kamera... ihvertfall dagen derpå...:eek: jeppjepp..men vi får vel se den igjen, på et eller annet treff kanskje.... off topic igjen... Det ser ut som du liker kamera når du har drukket slalombrus...:D Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 trøndjer pia! :P oppdal er knall by!! har vært der på ferie! knall kjekt! herje og stå på snowboard! så mye snø dere hare om vinteren! feigt vm i offtopic! :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg