Peltz Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Change of plans er det noe som heter, har ombestemt meg litt, og har en del styling som selges. Dietrich RS4 frontfanger Dietrich RS4 bakfanger Audi RS2 Speil med Porsche glass Mattig Heckblende EBC Turbogroove skiver og Greenstuf klosser front. Pris pr pm. Dette er nye deler, aldri brukt på bil. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 *Bump* Frontfanger Bremser Bakfanger, og Heckblende montert på ett høydehus! Speil Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 er rs2 speilene tilaget corrado eller er det til rs2? pris? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by HolkestadRacing er rs2 speilene tilaget corrado eller er det til rs2? pris? Speila er tilpasset Corrado, altså støypt, og levet med Porsche Original speilglass. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 *bump* Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackboy Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 frontfanger, ka du ska ha for den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Oppdatering: Speil og bremser beholder jeg selv, så disse selges ikke lenger. Fanger forann og bak selges fortsatt, 3500 kr stk + frakt. Heckblende : 1500 kr + frakt. Som sagt, delene er het nye, aldri brukt på bil, eller lakket. (DVS frontfanger har ett strøk lakk, men er ubrukt) Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Update: Front og bakfanger selges for 3000 kr stk, Heckblende for 1 000 kr. Dette er nye deler folkens, for dumt det skal bli liggende i garasjen min... Løp og kjøp.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Hvis jeg skal ha på det "heckblende", må jeg da finne en annen plass til skilter? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by prophets Hvis jeg skal ha på det "heckblende", må jeg da finne en annen plass til skilter? Derfor det er skiltutsparring i bakfangeren jeg har. Skiltet flyttes ned til fangeren. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Peltz Derfor det er skiltutsparring i bakfangeren jeg har. Skiltet flyttes ned til fangeren. Det har jo kommet en ny heckblende nå, i carbon med "Corrado" inngravert ;) Off topic: Hva måtte du gi for bremseskivene/klossene? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by prophets Det har jo kommet en ny heckblende nå, i carbon med "Corrado" inngravert ;) Off topic: Hva måtte du gi for bremseskivene/klossene? Den er ikke ny, den Heckblenden der, den er ett år eller to gammel. Eneste problemet med den, er at produsenten har store problemer med å produsere/levere denne, så derfor endte det med en slett en, en som jeg visst jeg fikk fra en annen leverandør. Bremsene kostet 3698,- med skiver og klosser forann inkl. frakt. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by prophets Det har jo kommet en ny heckblende nå, i carbon med "Corrado" inngravert ;) Off topic: Hva måtte du gi for bremseskivene/klossene? å hvor får jeg tak i den hen? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Corrado16v å hvor får jeg tak i den hen? Lumma som laget denne, men du får ikke bestillt denne direkte fra Lumma, og AST som fører Lumma anbefaler å ikke bestille denne dingsen, da han som styrer Lumma butikken ikke er helt i vater når det gjelder å få produsert/levert alle produktene, så... Ring AST Performance i Bergen. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Eller Styling-Tech i Trondheim, han ordna meg bakfangeren på 3 uker! hjem til meg asså:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg