Zerox Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 3 veis. Lite brukt, selges 1000,- eller bud. Nypris skal visst være 3000!? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 http://www.strommen-bilradio.no/products.asp?id=22&pg=2 der er de for 1790,- Er int , men ikke for 1000,- Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Ja, der var dem. Helt like som de. Mente de var dyrere, men da har jeg tatt feil. Hva er du villig til å gi? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 700,- er budet mitt ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 hvis ingen byr høyere så er det greit det... Du betaler seff frakt Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by Zerox hvis ingen byr høyere så er det greit det... Du betaler seff frakt Tenker at de selger med tap da om de ikke har en spesialavtale på disse fra JBL, listepris er ca 2790,- Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Finnes det flere versoner? De jeg hadde i golfen min var slike i linken, men de jeg har liggenede nå har ett anderledes merke. Den i linken er vel arvtageren til de orginale Decade? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by PetterJacobsen Finnes det flere versoner? De jeg hadde i golfen min var slike i linken, men de jeg har liggenede nå har ett anderledes merke. Den i linken er vel arvtageren til de orginale Decade? Vet ikke, de sier jo at det er en limited versjon, men de har vel solgt den i noen år, så vet ikke helt åssen definisjon de har på "limited" ;) Jeg har aldri hatt sånne, bare sett folk som har hatt de, og for meg så ser de like ut.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Jeg kjøpte mine limited i 99 (tror jeg det var), så de har vært med noen år ja. Når ble de første Decadene produsert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 De første decadene har et stort 3kant formet merke i grillen, og etterkommerne har et lite 4kantmerke.. etterkommerne skal vist være like gode som de første, det er jeg ikke helt sikker på, men decade vil eg tørre å påstå er noen av de beste 6x9 høytalerne som er laget! Bilradiospesialisten selger de for 2500 kr, så bruktpris på 1000 er en helt grei pris spørr du meg- Hvorfor den linken ovenfor selger de for 1800 kan være mangen grunne til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die De første decadene har et stort 3kant formet merke i grillen, og etterkommerne har et lite 4kantmerke.. etterkommerne skal vist være like gode som de første, det er jeg ikke helt sikker på, men decade vil eg tørre å påstå er noen av de beste 6x9 høytalerne som er laget! Bilradiospesialisten selger de for 2500 kr, så bruktpris på 1000 er en helt grei pris spørr du meg- Hvorfor den linken ovenfor selger de for 1800 kan være mangen grunne til.. De beste 6x9'ene jeg vet om pr dags dato er: JBL Decade og Soundstream SPL69 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Er uansett fortsatt til salgs... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Du har PM Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Fått litt forskjellige bud. Håper du som bydde 250,- køddet. Høyeste bud er 800 nå og selger de for det hvis ingen byr høyere... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutemann Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 har sendt deg mail. Er int. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg