Ole_Dumm Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Denne karen fikk nok noen voksne contra'er idet han trakk sin ulovlig store campingvogn med sin skremmende lille søte bil i tre-feltern ned mot olavsgård fra byn. Rakk bare flash'e etpar dårlige bilder idet jeg SNEGLET meg forbi i fartsgrensa (selvfølgelig.) For dem som ikke er i stand til å skille ut hva det er, så er det en campingvogn med bil på (hehe, ikke omvendt) som har sakset i grøfta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 og et til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 hehe... mange som skal ha med seg "vogna" hjem nå om dagen ja... ser rett som der er overlassa hengere med for-"hus" og plattinger og gelender ++++ som er ute å kjører... må nesten le .. Larkollen camping here vi kømm!! Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Jeg har da ihvertfall campingvogn med kjøreegenskaper jeg da... Konidempere og 17" funker jævlig bra:D :D :D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg