Gå til innhold

ØK - Mazda Pick up

Ranger emnet

mazdafun

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ute etter en pick up, og hvis det er noen som vet om en, så send en PM.

B 2000, 2200, 2500, eller 2600.

Tekniske problemer er ikke noe problem. EU-mangel, el. er topp.

Kjøper evt bare karroseri hvis det er fint (-og ikke masse rust). Har ramme.

Må være extra-cab.

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet muligens om en B2000 til salgs, men den ligger mer i prisklassen 20-25000kr. Er det noe interessant? Kjørt av gamle mennesker, såvidt runda 100000 kilometerestanden.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Jaaaaaa !

Er den fin, så er den værdt det.

Sender en pm med nummeret mitt. Bare ring meg ASAP. Jeg har kanskje en Chev på G akkurat nå, men en fin Mazda hadde vært bedre (passer mye bedre med wankel oppi der).

Kravet er at det er ekstra cab. Er det det?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakka med folkza mine og de skulle tenke litt på det.

Men eneste grunnen han har å tenke over er at den nye bilen ikke har hengerfeste, men det er vi mange andre om å ha i familien.

Blir desverre ikke noe visning idag, men det også sies at den brukes som er arbeidshest idag så standen er ikke noe å utsette. Det er faktisk utrolig hvor godt denne har holdt seg. Det skal mazda ha.

Men så fort jeg hører noe fra dem, så ringer jeg deg.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei.

Har netopp fått tak i en nå. Sort, kjørt 111 000 km, privateid. Ikke så mye rust, men trenger endel TLC.

Til Precious, si ifra når gråten til bestefar har lagt seg. Selvom jeg har en pickup nå, så er jeg keen på en til. Jeg vil hvertfall se på den om den er bra. Er den det, kjøper jeg den, og selger denne. Etter at jeg kom hjem med denne, er det endel som har blitt keen på "lastebil".

Lurte på å lage en tråd med ombyggingen av pickupen (kan selvsagt ikke kjøre original). Hva med "zero to hero" tråd, hvor du får se forandringen fra sliten bruksbil, til entusiast-pickup som ser litt kul ut?

mvh

Edit : meningen med extra-cab, er at det er litt lenger hytte, og registrert for 4 personer. Det er en liten soffa bak førersetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider