mono Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR noen som vet SIKKERT hvor mye jobb det er å få til dette? passer fester til skjermer og slik overens, eller må alt av ramme foran byttes? hørt noen si at panser, skjermer, lykter, grill, fanger og lykteplaten (platen bak lyktene) må byttes, og that's it.. stemmer det? på MK3 så må du bytte panser, grill og lykter. MK4 har jeg forstått det slik at du må bytte panser, grill, lykter og skjermer! mer kan leses på vwvortex viss du søker etter Jti og Jolf. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 CLEAN :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 slik jeg ser det har faktisk VW gjort en designfeil med lyktene på Golf 4 og Bora.. Golf burde hatt Bora fronten og omvendt.. syns jeg da.. og stv'n ser best ut med de firkanta lyktene :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 enig med den du :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Helios og stv'n ser best ut med de firkanta lyktene :) i andre land enn lille firkanta norge, så får man bora stasjonsvogn:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 riktignok ingen IV men lyktene er ifra en nyere beetle.. jeg synes detta så helt fryktelig ut.. Men dette derimot digga jeg !(snakker ikke om a4 dekalene...) hvorfor er det ikke flere sorte IV golfer som har slikt.. Cleant og fint! isteden for lexus crap og sånn Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by rfPolo i andre land enn lille firkanta norge, så får man bora stasjonsvogn:) var jo akkurat derfor jeg sa at den så best ut med firkanta lykter.. er fullt klar over at bora stv eksiterer Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Mandel Men dette derimot digga jeg !(snakker ikke om a4 dekalene...) hvorfor er det ikke flere sorte IV golfer som har slikt.. Cleant og fint! isteden for lexus crap og sånn Håper ikke at det er baklysene du snakker om her. Helt sorte baklys er ikke pent!:mad: :mad: :mad: Når jeg ser slike baklys tenker jeg på Opel Ascona og Ford Taunus med sotespray tidlig på 90-tallet. Verden må da gå videre! :mad: :mad: Er selvfølgelig enig med deg når det gjelder lexus/altezza look'en.. Golf IV passer best med disse baklysene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 de nederste lyktene var fine..men jeg synes ikke de hadde passa på no anna er rød og sort bil..evt sølv.. synes helt sota baklykter passer bra på den sorte golfen..men på en rød eller blå så ville det jo sett fryktelig ut Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 enig med mandel her om at helt sota lykter passer på en sort bil, blir veldig fint :) disse røde og blanke passer også på mange, og di blir i tillegg veldig fine når du lakker det røde i bilens farge. slik som vi så på den rat look mk4'en eller hva nå enn det ble kalt. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg